Układ zapłonowy silników V-6
Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz
Kąt wyprzedzenia zapłonu
— gaźnik Solex 9 0 przed ZZ
— wtrysk paliwa 1 20 przed ZZ
— wtrysk paliwa (Szwecja) 1 50 przed ZZ
Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22
Odstęp elektrod 0,60 mm
Wycieraczki
— szyba przednia/dwubiegowe
— szyba tylna/jednobiegowe
— szyby przedniej/2 lub 8 dm3
— reflektorów/pompa wysokociśnieniowa korzystająca ze zbiornika spryskiwacza szyby przedniej [hasła pokrewne: wypożyczalnia lamborghini, olx człuchów, darcar ]
Bezpieczniki
— obwody sygnału dźwiękowego, pompki spryskiwacza reflektorów i silnika nagrzewnicy/ 12 V, 16 A pozostałe obwody/12 V, 8 A
NADWOZIE – pięciomiejscowe, dwu-, cztero- lub pięciodrzwiowe
Pojemność bagażnika
— Limuzyna 640 dm3:
— Kombi 1 180/2180 dm3
Dopuszczalne obciążenie bagażnika dachowego 75 kg Pojemności
— zbiornik paliwa
Limuzyna 65 dm3
Kombi 62 dm3
— układ smarowania silnika/tablica 1-15
— układ chłodzenia/tablica 1-16 — skrzynka biegów typ A1,65 dm3 typ B 2,0 dm3 — tylny most 1,95 dm3
Momenty dokręcania śrub
— śruby miski olejowej/tablica 1-17
— świec zapłonowych 3,8 N.m
— śrub kół 70…90 N . m.
Identyfikacja pojazdu
Układ oraz sposób umieszczenia tabliczki identyfikacyjnej pojazdu został szczegółowo omówiony w części dotyczącej modelu Fiesta.