Partnerzy serwisu:
błotnik samochodowe z PE
kurier do niemiec
Szukasz warsztatu w Szczecinie? Sprawdz dobrych mechaników w warsztacie - www.warsztat-samochodowy.szczecin.pl.
Artykul dnia:
Układ zapłonowy silników V-6

Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz Kąt wyprzedzenia zapłonu — gaźnik Solex                              9 0 przed ZZ — wtrysk paliwa                            1 20 przed ZZ — wtrysk paliwa (Szwecja)            1 50 przed ZZ Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22 Odstęp elektrod                            […]

DevURL

Kanał przelotowy

Tłok przesuwa się w górę i zamyka (zasłania) wszystkie okienka w ściankach cylindra. Dalszy ruch tłoka w górę powoduje sprężanie mieszanki paliwowej nad tłokiem. W skrzyni korbowej powstaje podciśnienie. Dalszy ruch tłoka w górę powoduje dalsze sprężanie mieszanki w cylindrze. Równocześnie, po odsłonięciu okienka rury ssącej, świeża porcja mieszanki przepływa do skrzyni korbowej. Kiedy tłok zbliży się do najwyższego położenia, na elektrodach świecy zapłonowej przeskakuje iskra elektryczna. Zapala ona mieszankę sprężoną w komorze spalania. Równocześnie pod tłokiem kończy się napełnianie mieszanką skrzyni korbowej. W wyniku spalania mieszanki paliwowej następuje gwałtowny wzrost cisnienia w cylindrze. Rozprężające się gazy spalinowe naciskają na tłok, który przesuwa w dół korbowód, a ten poprzez korbę wału korbowego obraca wal korbowy.  Kiedy tłok przesunie się w dolne położenie, otwiera się najpierw okienko rury wydechowej. Rozprężające się gazy wypływają nią na zewnątrz. Sprężona pod tłokiem w skrzyni korbowej świeża mieszanka przepływa kanałem przelotowym nad tłok i wydmuchuje resztki spalin do rury wydechowej. Przesuwający się w górę tłok znów zamyka wszystkie okienka i cykl powtarza się od początku. Podczas normalnej pracy cykl dwóch suwów tego silnika przypada na jeden pełny obrót wału korbowego. Jak wynika z opisu, na każdy pełny obrót wału korbowego połowa tego obrotu jest SUWEM PRACY. Druga połowa obrotu walu korbowego, czyli przesunięcie tłoka od dołu do góry, jest wykonana przez rozpędzone koło zamachowe lub przez pozostałe tłoki silnika. [podobne: bemo motors poznań, opel rokicki dąbrowa górnicza, wartburg forum ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: bemo motors poznań opel rokicki dąbrowa górnicza wartburg forum

Przeczytaj też:
Hamowanie

Efektywność hamowania w danym momencie zależna jest od siły, z jaką kierowca naciska na pedał hamulca. lm większy będzie nacisk na pedał, tym większe będzie ciśnienie płynu w układzie hamulcowym i tym silniej szczęki hamulcowe będą przyciskane do tarczy hamulca.Tarcza hamulca obraca się razem z piastą koła i kołem. Obudowa tłoczków i szczęk hamulcowych jest […]

Koszty utrzymania samochodu

Rosnące koszty utrzymania samochodu sprawiają, że kierowcy chwytają się wszelkich sposobów, aby trochę zaoszczędzić. W społeczeństwie panuje pogląd, że oszczędność polega na kupowaniu w punktach pokazujących na cenniku najniższe ceny. W wielu przypadkach owa reguła znajduje potwierdzenie. Musi być spełniony podstawowy warunek – wizyta w tańszym punkcie sprzedaży nie może generować dodatkowych kosztów. Nie opłaca […]

Przednie zawieszenie

Obsługa przedniego zawieszenia polega na okresowym sprawdzaniu: — stanu amortyzatorów i ewentualnych ich nieszczelności, — zużycia tłoków amortyzatorów, — stanu tulei gumowych, przegubów i osłon gumowych, — zbieżności kół przednich, w przypadku nieprawidłowej należy regulować (przez skrócenie lub wydłużenie drążków kierowniczych). Kąt pochylenia koła i wyprzedzenia zwrotnicy są w modelu Fiesta wielkościami nieregulowanymi i ich […]

DevURL
Polecamy rowniez: