Artykul dnia:
Ustawienie rozrządu silnika VW — Diesel 1,5 dm3

Silnik wysokoprężny, np. silnik VW Diesel, jest jednostką znacznie bardziej skomplikowaną od silnika gaźnikowego. Od obsługującego takie silniki wymaga się dobrej znajomości ich konstrukcji oraz konstrukcji ich osprzętu. Do obsługi i napraw są niezbędne liczne specjalne narzędzia. Poważniejsze zabiegi obsługowe i naprawcze silnika VW Diesel powinny wiec bezwzględnie być wykonywane w stacji obsługi — najlepiej […]

DevURL

Aby zapoznac sie ze struktura serwisu sprawdz koneicznie nasza Mape naszej witryny.

Przeczytaj też:
Skrzynka biegów

Obsługa skrzynki biegów ogranicza się do kontroli jej działania, sprawdzania, czy nie ma przecieków oraz sprawdzania i ewentualnego uzupełniania oleju. Poziom oleju powinien być sprawdzany na samochodzie stojącym na płaskim poziomym podłożu, po odczekaniu pewnej chwili po wjeździe na stanowisko (rozgrzany olej ma tendencję do spieniania). Poziom oleju jest sprawdzany za pomocą otworu przelewowego po […]

Obsługa układu chłodzenia

Obsługa gaźnika polega na okresowym usuwaniu nagromadzonych zanieczyszczeń oraz ewentualnej regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego silnika. Wszelkie inne prace przy gaźniku należy powierzać stacji obsługi, gdyż gaźnik jest urządzeniem skomplikowanym, a od jego regulacji zależy ekonomiczna eksploatacja pojazdu. Czyszczenie gaźnika przeprowadzone przez użytkownika polega na przedmuchaniu dysz i kanałów sprężonym powietrzem (np. pompką samochodową). Nie […]

Układ kierowniczy

W regularnych odstępach czasu należy sprawdzać stan połączeń układu, osłon gumowych, obudów przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z elementów należy dokonać jego wymiany. Obwód zapłonowy W czasie okresowych przeglądów technicznych należy sprawdzić następujące elementy: — oczyścić i ustawić prawidłową przerwę między elektrodami świec zapłonowych oraz dokręcić je momentem 3,8 N • m, — oczyścić […]

DevURL
Polecamy rowniez: