golfy auta

Ustawienie kół

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół przednich. Przed sprawdzeniem należy ustalić, czy: — ogumienie ma prawidłowe ciśnienie, — koła ustawione do jazdy na wprost są ustawione symetrycznie do osi podłużnej samochodu, — bicie kół nie jest nadmierne, — luzy w przegubach kulistych drążków kierowniczych i w przegubach wahaczy nie są zbyt duże. Przy kontroli ustawienia kół należy samochód obciążyć 4 osobami lub równowartością ich masy. Regulację pochylenia koła uzyskuje się p...

Więcej »

Ustawianie rozrządu silników VW 1,5 dm3

Zluzować nakrętkę blokującą położenie alternatora. Przesunąć alternator w celu zdjęcia paska klinowego. Zdjąć pasek. Zdjąć blaszaną obudowę przekładni rozrządu. Zluzować śrubę blokującą koło napinające. Koło obrócić na mimośrodzie, do pozycji umożliwiającej założenie paska zębatego na koła przekładni rozrządu. Odkręcić (kluczem do świec) korek wziernika umieszczonego w obudowie sprzęgła (z góry, od strony skrzynki biegów). Obrócić wał korbowy silnika tak, żeby we wzierniku, naprzeciwko znaku, ustawić literę O wybitą na wieńcu...

Więcej »

Skrzynka biegów

W skrzynce biegów włączona jest największa przekładnia (koła zębate) i samochód ma na kołach napędzanych największą siłę napędową. Ten pierwszy bieg włącza się podczas pokonywania dużych oporów jazdy, np. w czasie ruszania z miejsca, w czasie jazdy pod górę, na drodze piaszczystej itp. Zwiększa on również siłę napędową, lecz w stopniu mniejszym (koła zębate) niż bieg pierwszy. Na drugim biegu jedzie się podczas rozpędzania samochodu, podczas jazdy wolnej lub przy pokonywaniu niewielkich wzniesień. Nie zmienia on przełożenia (koła zębat...

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Wejście do Muzeum Narodowego Afganistanu / Architekci Matteo Cainer

Z jednej strony gaźnik połączony jest z rurą ssącą silnika, z drugiej z filtrem powietrza. Filtr powietrza oczyszcza zasysane do gaźnika powietrze, zatrzymując pył i kurz. Ukośna rurka, zwana rozpylaczem, połączona jest z komorą pływakową. Poziom benzyny w tej komorze oraz w rozpylaczu utrzymywany jest stale na takiej samej wysokości, za pomocą metalowego pływaka. Utrzymuje się on na powierzchni benzyny i podnosi do góry zawór zamykający dopływ benzyny. Jeżeli poziom benzyny obniży się, to pływak opadnie, spowoduje odsunięcie się zaworu i uzupeł...

Więcej »
http://www.nfz.info.pl 751#abarth 124 spider , #aso audi części , #q8 , #auto komis lublin związkowa , #otomoto maciek , #otomoto mercedes c , #glob cars , #peugeot traveller , #land rover leasing , #masterlease otomoto ,