PIC-502

Bardziej praktyczne w uzyciu do przewozu masy betonowej sa samochody wyposazone w mieszalnik kielichowy

Bardziej praktyczne w użyciu do przewozu masy betonowej są samochody wyposażone w mieszalnik kielichowy. Masę betonową w wytwórni masy ładuje się z betoniarki do kielicha o pojemności około 2,0 m, a następnie samochód przewozi ją na plac budowy, gdzie masa betonowa zostaje wyładowana przez obrót kielicha dookoła poprzecznej osi poziomej. W czasie jazdy samochodu kielich obraca się, co zapobiega rozmieszaniu się składników masy betonowej. Samochody skrapiarki bitumu. Przy budowie nawierzchni bitumicznych konieczne Jest równomierne skrapianie bitumem poszczególnych warstw nawierzchni.

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km sprawdzić ustawienie reflektorów. Opis czynności ustawienia został podany w części pierwszej. Punkty odniesienia Pe-Pe powinny znaleźć się 8 cm, a punkty Pi-Pi 5 cm poniżej odpowiednich krzyżyków. Regulację strumienia świetlnego w kierunku pionowym wykonuje się (po uprzednim zdjęciu zbiornika spryskiwacza wody) dla świateł mijania śrubą, dla świateł drogowych (długich) śrubą, regulację w kierunku poziomym świateł mijania wykonuje się śrubą, a świateł drogowych śrubą. Identyfikacja samochodu Tabliczka identyfikacyjna pojazdu znajduje się pod pokrywą silnika...

Więcej »

Smarowanie silnika

od przebiegu lub czasu eksploatacji została określona przy omawianiu przeglądów i obsług. Korek spustowy oraz wlew oleju Są rozmieszczone podobnie we wszystkich omawianych typach samochodu VW. Moment dokręcania korka spustowego wynosi 30 N • m (także w samochodzie VW Golf Diesel). Pojemność głównego filtru wynosi 0,5 dm3 (oznacza to, że podczas wymiany oleju i filtru należy ilość wlewanego oleju zwiększyć 0 0,5 dm3.) Przebieg zmiany oleju w silniku Bezpośrednio po zagrzaniu silnika (najlepiej po dłuższej jeździe) należy, na odpowiednim stanowisku do zmiany oleju w silni...

Więcej »

Wózek inwalidzki to za mało do pełnej niezależności.

Podczas przeglądów technicznych należy sprawdzić stan połączeń układu, mieszków ochronnych oraz obudów przegubów kulowych. Sprawdzenie układu wspomagania kierownicy sprowadza się do: — kontroli poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym, — sprawdzenia napięcia paska klinowego w sposób pokazany w części dotyczącej układu chłodzenia modelu Fiesta. Układ zasilania Gaźnik — Weber (dwugardzielowy) stosowany do silnika OHC (opisany w rozdziale o modelu Taunus) — Weber (dwugardzielowy) jw., ale z możliwością regulacji (dla Szwecji) 

Więcej »
http://www.izolacja-dachu.info.pl 751#otomoto maciek , #otomoto mercedes c , #glob cars , #peugeot traveller , #land rover leasing , #masterlease otomoto , #parametry opon , #paczkomaty ostrów wielkopolski , #fiat podlaskie , #ceny paliwa rumunia ,