Artykul dnia:
Odstep czasu wymagany na uruchomienie hamulców wynosi w przyblizeniu 1 sekunde, chociaz ostatnio przyjmuje sie, ze praktycznie jest on znacznie mniejszy i spada nawet do 0,5 sekundy

Odstęp czasu wymagany na uruchomienie hamulców wynosi w przybliżeniu 1 sekundę, chociaż ostatnio przyjmuje się, że praktycznie jest on znacznie mniejszy i spada nawet do 0,5 sekundy. Przez intensywność ruchu na drodze rozumiemy ilość samochodów (ton brutto), która przechodzi przez dany przekrój drogi w jednostce czasu (godzina, doba). Wzór na maksymalną intensywność ruchu drogowego: Nr […]

DevURL

OBCIAZENIE DRÓG

OBCIĄŻENIE DRÓG . PRZELOTNOŚĆ DROGI I INTENSYWNOŚĆ RUCHU Przelotnością trasy drogowej nazywa się ilość samochodów (ton n brutto), która może przejść przez dany przekrój drogi w jednostce czasu (godzina, doba). Przelotność drogi zależy od ilości pasów ruchu drogowego i od przelotności jednego pasa ruchu. Przelotność jednego pasa ruchu jest uzależniona od: a) przelotności odcinków drogi, położonych w znacznym wzniesieniu, mających ostre skręty, b) nawierzchni drogowej w złym stanie, c) skrzyżowań drogowych o intensywnym ruchu poprzecznym d) obiektów drogowych o niskim obciążeniu dopuszczalnym Przelotność pasa ruchu zależy również od właściwości samochodów, jak skrajnia, zwrotność, dostosowanie do danych warunków drogowych, ciężar itp. Na odcinkach, drogi między skrzyżowaniami, na których samochód może rozwijać znaczne szybkości, największą przelotność drogi osiąga się przez poruszanie się samochodów w najmniejszych dop uszczalnych odstępach od siebie. Odstępy te są uwarunkowane względami bezpieczeństwa ruchu. Wielkość odstępu między samochodami powinna zapewniać możliwość całkowitego zatrzymania się samochodu w razie zatrzymania samochodu poruszającego się na przodzie. Wielkość odstępu między samochodami składa się z odcinka drogi, który samochód przejeżdża od momentu zauważenia przez kierowcę przeszkody do momentu uruchomienia hamulca, tj. drogi przejechanej przez samochód w tzw. sekundzie zaskoczenia, z drogi hamowania samochodu oraz z odstępu bezpieczeństwa. [więcej w: vw de konfigurator, autokomis cigacice, auto komis lech ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: auto komis lech autokomis cigacice vw de konfigurator

Przeczytaj też:
Obsługa wyposażenia elektrycznego

Obsługa akumulatora, obwodu ładowania (z wyjątkiem alternatora Motorola), obwodu zapłonowego w niczym nie różni się od omówionych poprzednio czynności w pozostałych modelach. Sprawdzenie ustawienia świateł Sposób postępowania i ekran kontrolny jest taki sam, jak w poprzednio omawianych modelach. Materiały eksploatacyjne Paliwa Zalecane przez producenta paliwo do silników gaźnikowych VW nie może mieć mniejszej liczby oktanowej, […]

Produkowane sa równiez skrapiarki jako przyczepy samochodowe

Produkowane są również skrapiarki jako przyczepy samochodowe. Skrapiarki samochodowe składają się z następujących części: 1) podwozia samochodowego, 2) ramy podstawowej zamocowanej do podwozia, 3) zbiornika bitumu, 4) urządzenia do podgrzewania, którego zadaniem jest utrzymywanie należytej temperatury bitumu bądź też podgrzewanie bitumu do temperatury roboczej, 5) urządzeń sterowniczych. Na ramie ze stali promowej spawanej zamocowany jest […]

Rozkładamy samochód na zespoły

W samochodach, w których silnik umieszczony jest pomiędzy kołami napędzanymi (lub w pobliżu kół napędzanych), cały układ napędowy zblokowany jest w jednym zespole wraz z silnikiem. Silnik osłonięty jest obudową kierującą powietrze chłodzące. Do silnika przykręcona jest obudowa mechanizmu różnicowego, z którego wyprowadzone są półosie napędzające koła samochodu. Skrzynka biegów umieszczona jest przed osiami napędowymi. […]

DevURL
Polecamy rowniez: