Obsługa podwozia
Obsługa sprzęgła — identycznie jak w Fieście (automatycznie regulowany skok jałowy pedału). Obsługa skrzynki biegów — identyczna jak w pozostałych modelach.
Obsługa wału napędowego — smarowanie przegubów co 40 000 km smarem (55 g każdy).
Tylny most
Obsługa tylnego mostu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju po odkręceniu korka przelewowego (rys. 5.3) i ewentualnego uzupełniania olejem SAE 90 Hypoid. [hasła pokrewne: wypożyczalnia lamborghini, olx człuchów, darcar ]
Zawieszenie tylne
Obsługa tylnego zawieszenia polega na kontroli stanu połączeń i stanu elemetów zawieszania, w tym szczelności amortyzatorów. Ponadto należy sprawdzać zbieżność i kąt pochylenia kół. Tylko zbieżność jest wielkością regulowaną — za pomocą mimośrodowych śrub.
Zawieszenie przednie
Sprawdzanie przedniego zawieszenia obejmuje:
— sprawdzenie szczelności amortyzatorów.
— sprawdzenie stanu przegubów kulowych, osłon gumowych drążków kierowniczych oraz drążka stabilizatora,
— regulacje luzu łożysk kół,
— sprawdzenie geometrii przedniego zawieszenia, kąty pochylenia koła oraz wyprzedzenia sworznia
zwrotnicy są wielkościami nieregulowanymi, niewłaściwa wartość któregokolwiek z tych katów świadczy o zużyciu lub uszkodzeniu mechanicznym elementu zawieszenia,
— sprawdzenie i ewentualna regulacja zbieżności kół przednich.
Regulacja zbieżności kół przednich:
— poluzować nakrętki drążków kierowniczych i zaciski na wewnętrznych końcówkach drążków, — zbieżność jest regulowana przez zmianę długości drążków kierowniczych,
— po ustawieniu zbieżności dokręcić nakrętki kontrujace oraz zacisnąć opaski na końcówkach wewnętrznych.
Pomiar kątów kół oraz zbieżności jest możliwy jedynie przy użyciu urządzeń specjalistycznych. Obsługa ogumienia — jak w modelu Fiesta.
Obsługa układu kierowniczego
Poza okresowym sprawdzaniem stanu przegubów kulowych i ewentualnym kasowaniu luzów drążków kierowniczych należy sprawdzać stan płynu w układzie wspomagania układu — jak w modelu Taunus.