Obsługa układu chłodzenia
Zgodnie z instrukcją fabryczną układ chłodzenia powinien być napełniany płynem Motorcraft Antifreeze Plus zawierającym inhibitor korozji. Płyn ten powinien być wymieniany co 60 000 km lub co 2 lata. Okresowo powinien być sprawdzany poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym oraz jego gęstość, która dla 45—procentowego roztworu zawierającego inhibitor powinna wynosić 1,065 g/cm3. Ubytki płynu należy uzupełniać jego roztworem a nie samą wodą. Płyn chłodzący nie może być mieszany ż innymi, zawierającymi odmienne inhibitory korozji.
Regulacja naciągu paska wentylatora
Pasek klinowy pod naciskiem palca powinien ugiąć się ok. 1 3 mm w części środkowej. W przypadku gdy jest ona nieprawidłowa należy:
— poluzować śruby mocujące ramię alternatora, [hasła pokrewne: opel rokicki, autorud, lamborghini wypożyczalnia ]
— odsunąć alternator w kierunku „od silnika” w celu zapewnienia właściwego ugięcia, — dokręcić śruby mocujące.
Obsługa podwozia
Sprzęgło w samochodach Fiesta jest wyposażone w mechanizm automatycznej regulacji skoku jałowego pedału.
Zespół napędowy — obsługa sprowadza się do okresowej kontroli i ewentualnego uzupełniania oleju, którego poziom jest sprawdzany po wykręceniu korka przelewowego.