Obsługa układu kierowniczego
Podczas przeglądów technicznych należy sprawdzić stan połączeń układu, mieszków ochronnych oraz obudów przegubów kulowych.
Sprawdzenie układu wspomagania kierownicy sprowadza się do:
— kontroli poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym,
— sprawdzenia napięcia paska klinowego w sposób pokazany w części dotyczącej układu chłodzenia modelu Fiesta.
Układ zasilania
Gaźnik — Weber (dwugardzielowy) stosowany do silnika OHC (opisany w rozdziale o modelu Taunus) — Weber (dwugardzielowy) jw., ale z możliwością regulacji (dla Szwecji) [hasła pokrewne: wypożyczalnia lamborghini, olx człuchów, darcar ]
— Solex (dwugardzielowy) do silnika V-6, dolnossący z elektromagnetycznym układem regulacji biegu jałowego, urządzeniem zapobiegającym samoczynnemu zagaśnięciu silnika oraz powrotnym kanałem paliwa (śruby biegu jałowego mają zabezpieczenie przed regulacją)
Solex (dwugardzielowy) do silników V-4, z automatycznie sterowaną przepustnicą oraz zabezpieczonym przed regulacją wkrętem składu mieszanki Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej/ tablica 1—2 Pompa paliwa/ przeponowa z wymiennym filtrem siatkowym
Sprzęgło/ cierne, suche, jednotarczowe, włączane mechanicznie, ze sprężyną centralną, wyposażone w urządzenia automatycznej regulacji skoku jałowego pedału
Całkowity skok pedału 185 mm
Skrzynka biegów/dwa typy skrzynek o różnej konstrukcji mechanizmu zmiany biegów.
Wał napędowy/w zależności od typu pojazdu — z trzema przegubami uniwersalnymi lub dwoma przegubami uniwersalnymi i jednym przegubem gumowym.