Artykul dnia:
Regulacja gaźnika

Regulację gaźnika przeprowadza się przy użyciu tych – samych przyrządów co w silniku modelu Fiesta, tzn. obrotomierza i analizatora spalin. Dla wszystkich trzech rodzajów gaźników czynności regulacyjne są analogiczne, jak w przypadku regulacji gaźnika silnika Fiesty, różnice wynikają jedynie z różnic konstrukcyjnych poszczególnych gaźników. Obsługa filtru powietrza Obsługa filtru powietrza — z wyjątkiem różnic w […]

DevURL

Obsługi okresowe

Przegląd przed dostawą, przeprowadzany w fabryce, ma na celu sprawdzenie wszystkich zespołów i elementów samochodu.

Obsługa po przejechaniu pierwszych 2500 km jest obsługą gwarancyjną (bezpłatną) mającą na celu sprawdzenie ogólnego stanu pojazdu i usunięcie ewentualnych usterek.

Obsługa po pierwszych 10 000 km lub 6 miesiącach eksploatacji, a następnie co 20 000 km obejmuje następujące czynności.

W komorze silnika:

— sprawdzenie naciągu paska klinowego, stanu i odstępu elektrod świec zapłonowych, smarowanie roZdzielacza zapłonu, wzrokowe sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia i pokrywy rozdzielacza, — regulację zapłonu i gaźnika. Na podnośniku lub w kanale:

wymiana oleju i filtru w silniku,

— sprawdzenie stanu nakładek ciemych i szczęk hamulcowych, — regulacja hamulców.

Obsługa co każde 20 000 km

Z zewnątrz pojazdu — sprawdzenie działania zawiasów, zamków, drzwi oraz pokryw (i ewentualne ich nasmarowanie).

W komorze silnika:

— sprawdzenie i ewentualna regulacja naciągu paska klinowego,

— sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia, ich końcówek oraz szczelności silnika,

— regulacja zaworów, zapłonu, gaźnika, sprawdzenie stanu świec, ich ewentualna wymiana. Na podnośniku lub w kanale:

wymiana oleju i filtru w silniku oraz oczyszczenie pokrywy wlewu oleju,

— sprawdzenie zespołu napędowego i uzupełnienie oleju,

— sprawdzenie stanu okładzin hamulcowych, sprawdzenie elementów prowadzących linki hamulca ręcznego i ich smarowanie,

— sprawdzenie szczelności układu hamulcowego, przede wszystkim przewodów elastycznych,

— sprawdzenie stanu i zamocowania gumowych osłon układu kierowniczego i przegubów kulowych,

— smarowanie linki sprzęgła,

— sprawdzenie ogólnego stanu podwozia ze zwróceniem uwagi na ewentualne przecieki i przedmuchy spalin. [patrz też: opel rokicki, autorud, lamborghini wypożyczalnia ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud lamborghini wypożyczalnia opel rokicki

Przeczytaj też:
Hamowanie

Efektywność hamowania w danym momencie zależna jest od siły, z jaką kierowca naciska na pedał hamulca. lm większy będzie nacisk na pedał, tym większe będzie ciśnienie płynu w układzie hamulcowym i tym silniej szczęki hamulcowe będą przyciskane do tarczy hamulca.Tarcza hamulca obraca się razem z piastą koła i kołem. Obudowa tłoczków i szczęk hamulcowych jest […]

W tylnej czesci ramy zbiornika znajduje sie pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki

W tylnej części ramy zbiornika znajduje się pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki. Na pomoście jest umieszczona pompa wraz z silnikiem napędowym, przewodami i rozpylaczami. Właściwe urządzenie do skrapiania zamocowane jest poniżej pomostu operatora. Składa się ono ze wspornikowych odcinków rur zaopatrzonych w szereg rozpylaczy. Rury te są różnej długości, od której zależy szerokość spryskiwania nawierzchni […]

Układ zapłonowy silników V-6

Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz Kąt wyprzedzenia zapłonu — gaźnik Solex                              9 0 przed ZZ — wtrysk paliwa                            1 20 przed ZZ — wtrysk paliwa (Szwecja)            1 50 przed ZZ Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22 Odstęp elektrod                            […]

DevURL
Polecamy rowniez: