Artykul dnia:
Układ zapłonowy silników V-6

Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz Kąt wyprzedzenia zapłonu — gaźnik Solex                              9 0 przed ZZ — wtrysk paliwa                            1 20 przed ZZ — wtrysk paliwa (Szwecja)            1 50 przed ZZ Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22 Odstęp elektrod                            […]

DevURL

Obsługi okresowe

Przegląd przed dostawą, przeprowadzany w fabryce, ma na celu sprawdzenie wszystkich zespołów i elementów samochodu.

Obsługa po przejechaniu pierwszych 2500 km jest obsługą gwarancyjną (bezpłatną) mającą na celu sprawdzenie ogólnego stanu pojazdu i usunięcie ewentualnych usterek.

Obsługa po pierwszych 10 000 km lub 6 miesiącach eksploatacji, a następnie co 20 000 km obejmuje następujące czynności.

W komorze silnika:

— sprawdzenie naciągu paska klinowego, stanu i odstępu elektrod świec zapłonowych, smarowanie roZdzielacza zapłonu, wzrokowe sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia i pokrywy rozdzielacza, — regulację zapłonu i gaźnika. Na podnośniku lub w kanale:

wymiana oleju i filtru w silniku,

— sprawdzenie stanu nakładek ciemych i szczęk hamulcowych, — regulacja hamulców.

Obsługa co każde 20 000 km

Z zewnątrz pojazdu — sprawdzenie działania zawiasów, zamków, drzwi oraz pokryw (i ewentualne ich nasmarowanie).

W komorze silnika:

— sprawdzenie i ewentualna regulacja naciągu paska klinowego,

— sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia, ich końcówek oraz szczelności silnika,

— regulacja zaworów, zapłonu, gaźnika, sprawdzenie stanu świec, ich ewentualna wymiana. Na podnośniku lub w kanale:

wymiana oleju i filtru w silniku oraz oczyszczenie pokrywy wlewu oleju,

— sprawdzenie zespołu napędowego i uzupełnienie oleju,

— sprawdzenie stanu okładzin hamulcowych, sprawdzenie elementów prowadzących linki hamulca ręcznego i ich smarowanie,

— sprawdzenie szczelności układu hamulcowego, przede wszystkim przewodów elastycznych,

— sprawdzenie stanu i zamocowania gumowych osłon układu kierowniczego i przegubów kulowych,

— smarowanie linki sprzęgła,

— sprawdzenie ogólnego stanu podwozia ze zwróceniem uwagi na ewentualne przecieki i przedmuchy spalin. [patrz też: taśmy transportujące, długoterminowy wynajem samochodów, wynajem samochodu szczecin ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: długoterminowy wynajem samochodów taśmy transportujące wynajem samochodu szczecin

Przeczytaj też:
Skrzynka biegów

Obsługa skrzynki biegów ogranicza się do kontroli jej działania, sprawdzania, czy nie ma przecieków oraz sprawdzania i ewentualnego uzupełniania oleju. Poziom oleju powinien być sprawdzany na samochodzie stojącym na płaskim poziomym podłożu, po odczekaniu pewnej chwili po wjeździe na stanowisko (rozgrzany olej ma tendencję do spieniania). Poziom oleju jest sprawdzany za pomocą otworu przelewowego po […]

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajezdza na baze materialowa, gdzie z silosów jest napelniana materialami skladowymi

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajeżdża na bazę materiałową, gdzie z silosów jest napełniana materiałami składowymi. Równocześnie zbiornik napełnia się wodą. Napełniona betoniarka przyjeżdża na budowę i w odległości 1,5 + 2,0 kim od miejsca wbudowania masy betonowej doprowadza sie do mieszalnika ustaloną ilość wody, a następnie materiały poddaje się dokładnemu wymieszaniu przez obrót […]

Obsługa podwozia

Obsługa sprzęgła — identycznie jak w Fieście (automatycznie regulowany skok jałowy pedału). Obsługa skrzynki biegów — identyczna jak w pozostałych modelach. Obsługa wału napędowego — smarowanie przegubów co 40 000 km smarem (55 g każdy). Tylny most Obsługa tylnego mostu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju po odkręceniu korka przelewowego (rys. 5.3) i ewentualnego uzupełniania […]

DevURL
Polecamy rowniez: