Artykul dnia:
W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajezdza na baze materialowa, gdzie z silosów jest napelniana materialami skladowymi

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajeżdża na bazę materiałową, gdzie z silosów jest napełniana materiałami składowymi. Równocześnie zbiornik napełnia się wodą. Napełniona betoniarka przyjeżdża na budowę i w odległości 1,5 + 2,0 kim od miejsca wbudowania masy betonowej doprowadza sie do mieszalnika ustaloną ilość wody, a następnie materiały poddaje się dokładnemu wymieszaniu przez obrót […]

DevURL

Ogumienie

We własnym dobrze pojętym interesie, każdy użytkownik samochodu powinien dość często (a przed dłuższym wyjazdem — zawsze) kontrolować zewnętrzny stan ogumienia, zwłaszcza kół kierowanych.

W samochodach VW koła kierowane są jednocześnie kotami napędzanymi, a to oznacza że zużywają się prędzej od kół tylnych. Stąd wynika zasada, propagowana przez wytwórcę, wymiany kół, gdy tylko dostrzeże się wyraźna różnicę w zużyciu kół przednich i tylnych. Opony samochodowe, w które firma Volkswagen wyposaża swoje pojazdy, mają na obwodzie tzw. „strefy sygnalizacyjne” informujące użytkownika o stopniu zużycia opony. Zauważenie, braku rowków w oponie świadczy o zużyciu bieżnika do wysokości 1,6 mm i sygnalizuje konieczność zmiany ogumienia. Wytwórca podaje użytkownikom trzy zalecenia dotyczące ogumienia:

— opony o wyraźniejszym bieżniku powinny znajdować się na kołach kierowanych.

— do pojazdu należy stosować tylko opony tego samego typu i o jednakowym rodzaju bieżnika,

— po każdym montażu opony bezdętkowej wentylek do pompowania należy zmieniać na nowy. [podobne: ganinex pszczyna, big autohandel, otomoto chełm ]

Ponadto koła samochodu powinny być wyważone i wyważenie należy powtórzyć, nawet po opróżnieniu opony z powietrza wskutek wady wentyla.

Układ hamulcowy

Samochody VW są wyposażone w dwuobwodowy, bębnowy lub tarczowo-bębnowy układ hamulcowy ze wspomaganiem lub bez, z korektorem hamowania oraz mechanicznym hamulcem ręcznym.

Bardzo ważne jest, żeby poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku utrzymywać zawsze między oznaczeniami na ściance (min i max). Przy każdej okazji należy kontrolować ten poziom, bowiem ubywanie płynu ze zbiorniczka świadczy o nieszczelności układu hamulcowego. Przyczynę ubytków należy niezwłocznie zlokalizować i skutecznie usunąć.

 

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: big autohandel ganinex pszczyna otomoto chełm

Przeczytaj też:
W razie wiekszej odleglosci gotowa mase betonowa mozna przewozic w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe

W razie większej odległości gotową masę betonową można przewozić w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe. Za pomocą tych betoniarek również można produkować masę betonową. Z uwagi na możliwość sporządzenia masy betonowej zarówno tuż przed wyładowaniem, jak i w czasie transportu, betoniarki samochodowe mogą być użyte nawet przy znacznych odległościach wytwórni masy betonowej lub placu materiałowego […]

Smarowanie walczy z tarciem

Zamarznięte ręce można rozgrzać przez silne pocieranie. lm silniej i dłużej będziemy je trzeć, tym bardziej się rozgrzeją. Ostrząc wiertło na wirującej tarczy szlifierskiej, widzimy iskry odrzucane na boki. Są to cząsteczki stali spalane w wyniku tarcia. W każdym samochodzie znajduje się bardzo dużo punktów, w których występuje tarcie, np. między tłokiem a cylindrem, w […]

Ogumienie

We własnym dobrze pojętym interesie, każdy użytkownik samochodu powinien dość często (a przed dłuższym wyjazdem — zawsze) kontrolować zewnętrzny stan ogumienia, zwłaszcza kół kierowanych. W samochodach VW koła kierowane są jednocześnie kotami napędzanymi, a to oznacza że zużywają się prędzej od kół tylnych. Stąd wynika zasada, propagowana przez wytwórcę, wymiany kół, gdy tylko dostrzeże się […]

DevURL
Polecamy rowniez: