Partnerzy serwisu:
Artykul dnia:
Rozkładamy samochód na zespoły

W samochodach, w których silnik umieszczony jest pomiędzy kołami napędzanymi (lub w pobliżu kół napędzanych), cały układ napędowy zblokowany jest w jednym zespole wraz z silnikiem. Silnik osłonięty jest obudową kierującą powietrze chłodzące. Do silnika przykręcona jest obudowa mechanizmu różnicowego, z którego wyprowadzone są półosie napędzające koła samochodu. Skrzynka biegów umieszczona jest przed osiami napędowymi. […]

DevURL

Produkowane sa równiez skrapiarki jako przyczepy samochodowe

Produkowane są również skrapiarki jako przyczepy samochodowe. Skrapiarki samochodowe składają się z następujących części: 1) podwozia samochodowego, 2) ramy podstawowej zamocowanej do podwozia, 3) zbiornika bitumu, 4) urządzenia do podgrzewania, którego zadaniem jest utrzymywanie należytej temperatury bitumu bądź też podgrzewanie bitumu do temperatury roboczej, 5) urządzeń sterowniczych. Na ramie ze stali promowej spawanej zamocowany jest zbiornik (cysterna), zwykle w kształcie walca o przekroju eliptycznym, wykonany z blachy stalowej spawanej o grubości około 3 mm. Zbiornik ten ma izolację cieplną z warstwy waty szklanej lub azbestu otulonej cienką blachą ochronną. Wewnątrz zbiornika są wbudowane przepony – żebra zapobiegające znacznemu falowaniu bitumu w czasie dużych zmian szybkości jazdy. Do utrzymania temperatury roboczej skrapiarki radzieckiej D-251 wyposażone są w podgrzewacze różnego typu, najczęściej systemu palnikowego, zasilane olejem opałowym lub naftą. W części górnej zbiornika znajduje się otwór właz służący do wlewania ciekłego bitumu oraz do oczyszczenia, naprawy i kontroli wnętrza zbiornika. Właz zaopatrzony jest w filtr statkowy zabezpieczający przed dostawaniem się do wnętrza zbiornika zanieczyszczeń, które powodowałyby zatykanie rozpylaczy. W zbiorniku jest rura przelewowa oraz wskaźnik stopnia napełnienia typu pływakowego. [patrz też: wypożyczalnia lamborghini, otomoto żory, wartburg forum ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: otomoto żory wartburg forum wypożyczalnia lamborghini

Przeczytaj też:
Układ kierowniczy

Przekładnia kierownicza/zębatkowa Minimalny promień skrętu/4,76 m (4,63 m n— modele sportowe} Amortyzatory/teleskopowe, hydrauliczne, dwustronnego działania zarówno w przednim, jak i tylnym zawieszeniu. Wyposażenie elektryczne Akumulator/kwasowo-ołowiowy Napięcie znamionowe 12 v Pojemność akumulatora — dla silników o pojemności 1,1 dm3, 1,3 dm3 i 1,6 dm3 współpracujących z mechaniczną skrzynką biegów 38 A. h — dla silników o […]

Smarowanie silnika

od przebiegu lub czasu eksploatacji została określona przy omawianiu przeglądów i obsług. Korek spustowy oraz wlew oleju Są rozmieszczone podobnie we wszystkich omawianych typach samochodu VW. Moment dokręcania korka spustowego wynosi 30 N • m (także w samochodzie VW Golf Diesel). Pojemność głównego filtru wynosi 0,5 dm3 (oznacza to, że podczas wymiany oleju i filtru […]

Obsługa wyposażenia elektrycznego

Obsługa akumulatora, obwodu ładowania (z wyjątkiem alternatora Motorola), obwodu zapłonowego w niczym nie różni się od omówionych poprzednio czynności w pozostałych modelach. Sprawdzenie ustawienia świateł Sposób postępowania i ekran kontrolny jest taki sam, jak w poprzednio omawianych modelach. Materiały eksploatacyjne Paliwa Zalecane przez producenta paliwo do silników gaźnikowych VW nie może mieć mniejszej liczby oktanowej, […]

DevURL
Polecamy rowniez: