Partnerzy serwisu:


Artykul dnia:
Przednie zawieszenie

Obsługa przedniego zawieszenia polega na okresowym sprawdzaniu: — stanu amortyzatorów i ewentualnych ich nieszczelności, — zużycia tłoków amortyzatorów, — stanu tulei gumowych, przegubów i osłon gumowych, — zbieżności kół przednich, w przypadku nieprawidłowej należy regulować (przez skrócenie lub wydłużenie drążków kierowniczych). Kąt pochylenia koła i wyprzedzenia zwrotnicy są w modelu Fiesta wielkościami nieregulowanymi i ich […]

DevURL

Samochody skrzyniowe samozaladowcze

Samochody skrzyniowe samozaładowcze . Samochody służące do transportu, samoładowania i samowyładowania materiałów są sporadycznie spotykane w budownictwie drogowym. W zasadzie wśród tych samochodów można wyróżnić dwa typy: a) ładujący na samochód własnym urządzeniem dźwigowym pojemniki uprzednio już załadowane i wyładowujący je samoczynnie przez obrócenie b) wyposażony w ładowarkę i mechanizmy do wyładowywania skrzyni Samochody te nadają się do ładowania materiału sypkiego o niedużych wymiarach ziarn oraz do przewożenia i samoczynnego przeładowania go do innych środków transportowych lub też wprost na miejsce składowania. Jeżeli ładowarka jest zbędna, to można ją zdemontować i samochodu używać tylko jako samowyładowczego. f. Samochody specjalne W budownictwie drogowym coraz częściej są stosowane samochody specjalne, które można podzielić na cztery grupy. Do pierwszej grupy należą samochody, w których proces wytwórczy odbywa się podczas jazdy. Drugą grupę stanowią samochody w których przewóz jest procesem pomocniczym polegającym na przewiezieniu wbudowanych do samochodu urządzeń technicznych, właściwy zaś proces wytwórczy odbywa się ma miejscu przewiezienia. Do trzeciej grupy samochodów specjalnych zaliczamy samochody o nadwoziu przystosowanym do przewozu niektórych materiałów. [patrz też: opel rokicki lublin, opel rokicki, otomoto chełm ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: opel rokicki otomoto chełm otomoto żory

Przeczytaj też:
Obsługa podwozia

Obsługa sprzęgła — identycznie jak w Fieście (automatycznie regulowany skok jałowy pedału). Obsługa skrzynki biegów — identyczna jak w pozostałych modelach. Obsługa wału napędowego — smarowanie przegubów co 40 000 km smarem (55 g każdy). Tylny most Obsługa tylnego mostu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju po odkręceniu korka przelewowego (rys. 5.3) i ewentualnego uzupełniania […]

Kłopoty z ruszaniem z miejsca

Prześledźmy, co dzieje się w skrzynce biegów w chwili, gdy kierowca przestawia dźwignię zmiany biegów.W samochodach, w których silnik umieszczony jest w pobliżu kół napędzanych, skrzynka biegów połączona jest w jeden zespół wraz z silnikiem, obudową sprzęgła oraz obudową przekładni głównej. Do silnika samochodu przykręcona jest obudowa sprzęgła a do niej obudowa przekładni wraz ze […]

Pompa wtryskowa silnika wysokoprężnego

W myśl zaleceń wytwórcy, podobnie jak miało to miejsce w odniesieniu do gaźników, wszelkie czynności obsługowe i regulacyjne przy pompie wtryskowej powinien wykonywać wyłącznie dobrze wykwalifikowany pracownik stacji obsługi samochodów. Urządzenia podlegające regulacji są umieszczone na wierzchu pokrywy pompy. Są to zderzaki prędkości obrotowej biegu jałowego silnika oraz maksymalnej prędkości obrotowej silnika. Również na pokrywie […]

DevURL
Polecamy rowniez: