Partnerzy serwisu:


Artykul dnia:
W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajezdza na baze materialowa, gdzie z silosów jest napelniana materialami skladowymi

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajeżdża na bazę materiałową, gdzie z silosów jest napełniana materiałami składowymi. Równocześnie zbiornik napełnia się wodą. Napełniona betoniarka przyjeżdża na budowę i w odległości 1,5 + 2,0 kim od miejsca wbudowania masy betonowej doprowadza sie do mieszalnika ustaloną ilość wody, a następnie materiały poddaje się dokładnemu wymieszaniu przez obrót […]

DevURL

Schemat obsługi

Jest on identyczny jak w poprzednio omawianych modelach. Różnice w obsługach okresowych wynikaja z faktu, że istnieje kilka wersji modelu różniących się od siebie wyposażeniem dodatkowym: — klimatyzacją wnętrza pojazdu,

— automatyczną skrzynką biegów,

— elektronicznym układem zapłonowym, — wspomaganiem układu kierowniczego, — elektronicznym wtryskiem paliwa.

W związku z powyższym w skład przeglądu technicznego będą wchodziły następujące czynności: — sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie ładunku freonu w układzie klimatyzacji, wyregulowanie taśmy biegów przekładni automatycznej, [hasła pokrewne: wypożyczalnia lamborghini, olx człuchów, darcar ]

— sprawdzenie obwodu ładowania (omówione w dalszej części),

— sprawdzanie i ewentualne uzupełnienie poziomu płynu w układzie wspomagania układu kierowniczego, wymiana filtru paliwa (silniki z wtryskiem paliwa), — smarowanie złącz automatycznej skrzynki biegów.

Materiały eksploatacyjne

Olej silnikowy

— lepkość

SAE 5W/20 przy temperaturze poniżej —1 TC,

SAE 5W/3Ô przy temperaturze poniżej OC,

SAE IOW/30

SAE 1 OW/40 przy temperaturze —23C…+320C, SAE IOW/50

SAE 15W/40

SAE 15W/50 fprzy temperaturze powyżej —1 8C,

SAE 20W/40

SAE 20W/50 J przy temperaturze powyżej —1 TC, — wg specyfikacji Forda olej SSM-2C-9001 AA,

- wg CPN olej Selektol Special SD SAE 20W/40.

Polskie zamienniki materiałów eksploatacyjnych nie są homologowane przez firmę Ford. Ich używanie w okresie gwarancyjnym może spowodować utratę gwarancji.

Płyn chłodzący

— wg specyfikacji Forda płyn Antifreeze Plus SSM978-9101 A,

— wg CPN płyn Borygo.

Olej do skrzynki biegów

— wg specyfikacji Forda SQM-2C-9008 A (skrzynka mechaniczna), SQM-2C-9007 AA (skrzynka automatyczna), – wg CPN Hipol 15F.

Olej do tylnego mostu – wg specyfikacji Forda SQM-2C-9008 AA, – wg CPN Hipol 15F.

Smar do przegubów wału napędowego — wg specyfikacji Forda S-MI C-4515 A.

Płyn do układu wspomagania sprzęgła – wg specyfikacji Forda SQM-2C-900 AA, ESWM2C-33 E.

Smar do przekładni kierowniczej (półpłynny)— wg specyfikacji Forda SAM-1 C-9106 A.

Płyn hamulcowy — wg specyfikacji Forda SAM-6C9101 A lub C, ESEA-M6C-1001 A, – wg CPN płyn R3.

Smar do wałka rodzielacza zapłonu — wg Forda olej turbinowy ESF-M2C-70 A, Shell Turbo 41, Texaco Rando F, Castrol Perfecto Heavy.

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: darcar olx człuchów wypożyczalnia lamborghini

Przeczytaj też:
Układ zapłonowy silników V-6

Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz Kąt wyprzedzenia zapłonu — gaźnik Solex                              9 0 przed ZZ — wtrysk paliwa                            1 20 przed ZZ — wtrysk paliwa (Szwecja)            1 50 przed ZZ Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22 Odstęp elektrod                            […]

Jak silnik ciągnie samochód

Źródłem napędu samochodu jest silnik. Obroty wału korbowego silnika nie są bezpośrednio przekazywane na koła. Między wałem korbowym silnika a osią koła napędzanego jest jeszcze kilka pośrednich urządzeń i mechanizmów. Napęd z silnika przechodzi najpierw na sprzęgło, dalej na wał napędowy i skrzynkę biegów, przekładnię główną i na osie kół napędzanych. Wymienione urządzenia mogą być […]

Chociaz teoretyczny wzór na odleglosc hamowania daje wartosci prawdopodobne, rzeczywista dlugosc nie zawsze jest zgodna z obliczeniem, teoretycznym

Chociaż teoretyczny wzór na odległość hamowania daje wartości prawdopodobne, rzeczywista długość nie zawsze jest zgodna z obliczeniem, teoretycznym. Nowsze badania wykazują, że odległość hamowania z dostateczną dokładnością można przyjmować w stosunku prostym do szybkości ruchu. Otrzymuje się wtedy odległość hamowania Sil = o: V (z doświadczeń o: = 2, zatem Sil = 2· V), a […]

DevURL
Polecamy rowniez: