Partnerzy serwisu:
Mam zaufanie do tutejszych fachowców, dlatego zachęcam zlecać tej firmie tapicerkę samochodową w Warszawie i okolicy.

Artykul dnia:
Odstep czasu wymagany na uruchomienie hamulców wynosi w przyblizeniu 1 sekunde, chociaz ostatnio przyjmuje sie, ze praktycznie jest on znacznie mniejszy i spada nawet do 0,5 sekundy

Odstęp czasu wymagany na uruchomienie hamulców wynosi w przybliżeniu 1 sekundę, chociaż ostatnio przyjmuje się, że praktycznie jest on znacznie mniejszy i spada nawet do 0,5 sekundy. Przez intensywność ruchu na drodze rozumiemy ilość samochodów (ton brutto), która przechodzi przez dany przekrój drogi w jednostce czasu (godzina, doba). Wzór na maksymalną intensywność ruchu drogowego: Nr […]

DevURL

Układ hamulcowy

Podczas okresowej kontroli układu należy:

— sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku i w razie potrzeby uzupełnić go.

— sprawdzić szczelność przewodów hamulcowych (w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z przewodów należy wymienić go na nowy, a układ odpowietrzyć),

— sprawdzić stan nakładek hamulcowych (klocków) hamulców kół przednich (minimalna grubość klocków hamulcowych wynosi I mm),

— sprawdzić tylne szczęki oraz bębny hamulcowe

minimalna grubość nakładek szczęk — 1,5 mm),

— nasmarować linkę hamulca ręcznego oraz wszystkie elementy prowadzące ją.

Odpowietrzanie hamulców

Kolejność czynności opisano w części pierwszej książki. Wymiana klocków hamulcowych kół przednich oraz szczęk kół tylnych jest identyczny jak w modelu Taunus/Cortina.

Regulacja hamulca ręcznego

W tym celu należy:

podnieść w górę tył samochodu oraz zwolnić hamulec ręczny,

— sprawdzić prawidłowość ułożenia linki, [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]

— odkręcić tulejkę regulacyjną,

— ustawić odstęp między nakrętką a kołnierzem tuleji na szerokość wkrętaka (ok. 4…5 mm) oraz luz dźwigni hamulca przy kole ok. 1,0…1,5 mm,

— opuścić samochód.

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud rzeszów ganinex otomoto mechanizm zwrotniczy

Przeczytaj też:
Ustawianie zapłonu

Ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu powinno być dokonywane za pomocą lampy stroboskopowej, w stacji obsługi. Można jednak ustawić zapłon statycznie metodą dosyć prymitywną. jednak wystarczająco dokładną. W silniku wysokoprężnym, w którym zapłon następuje wskutek bardzo wysokiego ciśnienia i znacznej temperatury w komorze spalania i w którym z tej przyczyny nie ma aparatu zapłonowego, ustawieniu zapłonu — […]

Skrzynka biegów

W skrzynce biegów włączona jest największa przekładnia (koła zębate) i samochód ma na kołach napędzanych największą siłę napędową. Ten pierwszy bieg włącza się podczas pokonywania dużych oporów jazdy, np. w czasie ruszania z miejsca, w czasie jazdy pod górę, na drodze piaszczystej itp. Zwiększa on również siłę napędową, lecz w stopniu mniejszym (koła zębate) niż […]

Obsługa podwozia

Obsługa sprzęgła — identycznie jak w Fieście (automatycznie regulowany skok jałowy pedału). Obsługa skrzynki biegów — identyczna jak w pozostałych modelach. Obsługa wału napędowego — smarowanie przegubów co 40 000 km smarem (55 g każdy). Tylny most Obsługa tylnego mostu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju po odkręceniu korka przelewowego (rys. 5.3) i ewentualnego uzupełniania […]

DevURL
Polecamy rowniez: