Partnerzy serwisu:


Artykul dnia:
Układ zapłonowy silników V-6

Układ zapłonowy silników V-6/rozdzielacz zapłonu Motorola, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, świece zapłonowe oraz elektroniczny wzmacniacz modelowy włączony w obwód między cewkę i rozdzielacz Kąt wyprzedzenia zapłonu — gaźnik Solex                              9 0 przed ZZ — wtrysk paliwa                            1 20 przed ZZ — wtrysk paliwa (Szwecja)            1 50 przed ZZ Świece zapłonowe/Motorcraft AGR 22 Odstęp elektrod                            […]

DevURL

Układ hamulcowy

Podczas okresowej kontroli układu należy:

— sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku i w razie potrzeby uzupełnić go.

— sprawdzić szczelność przewodów hamulcowych (w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z przewodów należy wymienić go na nowy, a układ odpowietrzyć),

— sprawdzić stan nakładek hamulcowych (klocków) hamulców kół przednich (minimalna grubość klocków hamulcowych wynosi I mm),

— sprawdzić tylne szczęki oraz bębny hamulcowe

minimalna grubość nakładek szczęk — 1,5 mm),

— nasmarować linkę hamulca ręcznego oraz wszystkie elementy prowadzące ją.

Odpowietrzanie hamulców

Kolejność czynności opisano w części pierwszej książki. Wymiana klocków hamulcowych kół przednich oraz szczęk kół tylnych jest identyczny jak w modelu Taunus/Cortina.

Regulacja hamulca ręcznego

W tym celu należy:

podnieść w górę tył samochodu oraz zwolnić hamulec ręczny,

— sprawdzić prawidłowość ułożenia linki, [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]

— odkręcić tulejkę regulacyjną,

— ustawić odstęp między nakrętką a kołnierzem tuleji na szerokość wkrętaka (ok. 4…5 mm) oraz luz dźwigni hamulca przy kole ok. 1,0…1,5 mm,

— opuścić samochód.

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud rzeszów ganinex otomoto mechanizm zwrotniczy

Przeczytaj też:
Układ kierowniczy

Przekładnia kierownicza/zębatkowa Minimalny promień skrętu/4,76 m (4,63 m n— modele sportowe} Amortyzatory/teleskopowe, hydrauliczne, dwustronnego działania zarówno w przednim, jak i tylnym zawieszeniu. Wyposażenie elektryczne Akumulator/kwasowo-ołowiowy Napięcie znamionowe 12 v Pojemność akumulatora — dla silników o pojemności 1,1 dm3, 1,3 dm3 i 1,6 dm3 współpracujących z mechaniczną skrzynką biegów 38 A. h — dla silników o […]

Regulacja hamulca ręcznego

Kolejność czynności przy regulacji hamulca ręcznego jest następująca: podnieść w górę tył samochodu i zwolnić hamulec ręczny, — sprawdzić prawidłowość ułożenia linki w prowadnicach, — odkręcić nakrętkę zabezpieczającą, — przez regulację długości linki zapewnić jej właściwy naciąg, — dokręcić nakrętkę zabezpieczającą i sprawdzić działanie hamulca, — opuścić samochód. Uwaga. Nakrętka nie może być całkowicie wykręcona […]

Termostat

Termostat jest urządzeniem działającym zupełnie samoczynnie, bez możliwości sterowania nim przez kierowcę samochodu. Uszkodzony termostat nie nadaje się do naprawy i należy go wymienić na nowy. Termostat jest urządzeniem stosowanym nie tylko w silnikach chłodzonych wodą, lecz również w silnikach chłodzonych powietrzem (np. Volkswagen, FIAT 126P). W tym przypadku termostat zamyka lub otwiera klapę ograniczającą […]

DevURL
Polecamy rowniez: