Układ kierowniczy
W regularnych odstępach czasu należy sprawdzać stan połączeń układu, osłon gumowych, obudów przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z elementów należy dokonać jego wymiany.
Obwód zapłonowy
W czasie okresowych przeglądów technicznych należy sprawdzić następujące elementy:
— oczyścić i ustawić prawidłową przerwę między elektrodami świec zapłonowych oraz dokręcić je momentem 3,8 N • m,
— oczyścić i sprawdzić przewody wys. napięcia,
— sprawdzić styki przerywacza i wymienić je, w przypadku gdy są one nadpalone, gdy jest uszkodzona powłoka z trudno topliwego metalu lub gdy spadek napięcia po stronie — podczas pomiaru rezystancji (oporności) przekracza 0,25 V,
— nasmarować wałek rozdzielacza dwoma kroplami oleju oraz krzywkę smarem ESF M2C-70 A,
— sprawdzić i ustawić zapłon.
Regulacja zapłonu odbywa się metoda tradycyjną; zaleca się kontrolę ustawienia zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej oraz działania regulatorów zapłonu — w warsztacie specjalistycznym. [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]
Schemat obsług
Harmonogram obsług jest identyczny jak dla modelu Fiesta — podstawowa obsługa techniczna co 40 000 km, dodatkowe zabiegi co 20 000 km. Między obsługami, co 10 000 km, jest przeprowadzany przegląd techniczny
Tags: autorud rzeszów, ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy