Partnerzy serwisu:
http://przem-trans.pl
nie ryzykuj holowania na lince - adres strony człowieka co holuje auta w Katowicach - naprawdę tanio
Artykul dnia:
Pompa wtryskowa silnika wysokoprężnego

W myśl zaleceń wytwórcy, podobnie jak miało to miejsce w odniesieniu do gaźników, wszelkie czynności obsługowe i regulacyjne przy pompie wtryskowej powinien wykonywać wyłącznie dobrze wykwalifikowany pracownik stacji obsługi samochodów. Urządzenia podlegające regulacji są umieszczone na wierzchu pokrywy pompy. Są to zderzaki prędkości obrotowej biegu jałowego silnika oraz maksymalnej prędkości obrotowej silnika. Również na pokrywie […]

DevURL

Układ kierowniczy

W regularnych odstępach czasu należy sprawdzać stan połączeń układu, osłon gumowych, obudów przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z elementów należy dokonać jego wymiany.

Obwód zapłonowy

W czasie okresowych przeglądów technicznych należy sprawdzić następujące elementy:

— oczyścić i ustawić prawidłową przerwę między elektrodami świec zapłonowych oraz dokręcić je momentem 3,8 N • m,

— oczyścić i sprawdzić przewody wys. napięcia,

— sprawdzić styki przerywacza i wymienić je, w przypadku gdy są one nadpalone, gdy jest uszkodzona powłoka z trudno topliwego metalu lub gdy spadek napięcia po stronie — podczas pomiaru rezystancji (oporności) przekracza 0,25 V,

— nasmarować wałek rozdzielacza dwoma kroplami oleju oraz krzywkę smarem ESF M2C-70 A,

— sprawdzić i ustawić zapłon.

Regulacja zapłonu odbywa się metoda tradycyjną; zaleca się kontrolę ustawienia zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej oraz działania regulatorów zapłonu — w warsztacie specjalistycznym. [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]

Schemat obsług

Harmonogram obsług jest identyczny jak dla modelu Fiesta — podstawowa obsługa techniczna co 40 000 km, dodatkowe zabiegi co 20 000 km. Między obsługami, co 10 000 km, jest przeprowadzany przegląd techniczny

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud rzeszów ganinex otomoto mechanizm zwrotniczy

Przeczytaj też:
Sprawdzanie poziomu oleju

We wszystkich typach silników do kontroli stanu oleju służy między maksimum i minimum na miarce odpowiada 0,75…1,0 dm3 w zależności od rodzaju silnika. Wymiana oleju Olej w silniku należy wymieniać co 6 miesięcy. W przypadku, gdy silnik pracuje w szczególnie ciężkich warunkach (krótkie przebiegi samochodu, częsty rozruch zimnego silnika, praca na drogach zakurzonych) odpowiednio częściej. [podobne: […]

Wymiana klocków hamulcowych kół przednich

Kolejność postępowania jest następująca: poluzować śruby kół przednich, podnieść samochód, wyjąć zawleczki z prowadników, — stosując niewielki nacisk na korpus „w kierunku sprężyn wysunąć prowadniki zacisku, wyjąć zacisk, wymontować klocki hamulca, — zamontować nowe klocki, zwrócić uwagę, czy powierzchnie prowadników, tarcz oraz zacisku są czyste, — zamontować prowadniki oraz nowe zawleczki, — założyć koła i […]

Smarowanie silnika

od przebiegu lub czasu eksploatacji została określona przy omawianiu przeglądów i obsług. Korek spustowy oraz wlew oleju Są rozmieszczone podobnie we wszystkich omawianych typach samochodu VW. Moment dokręcania korka spustowego wynosi 30 N • m (także w samochodzie VW Golf Diesel). Pojemność głównego filtru wynosi 0,5 dm3 (oznacza to, że podczas wymiany oleju i filtru […]

DevURL
Polecamy rowniez: