Artykul dnia:
O gaźniku, który gazu nie wytwarza

Z jednej strony gaźnik połączony jest z rurą ssącą silnika, z drugiej z filtrem powietrza. Filtr powietrza oczyszcza zasysane do gaźnika powietrze, zatrzymując pył i kurz. Ukośna rurka, zwana rozpylaczem, połączona jest z komorą pływakową. Poziom benzyny w tej komorze oraz w rozpylaczu utrzymywany jest stale na takiej samej wysokości, za pomocą metalowego pływaka. Utrzymuje […]

DevURL

Układ kierowniczy

Przekładnia kierownicza/zębatkowa

Minimalny promień skrętu/4,76 m (4,63 m n— modele sportowe}

Amortyzatory/teleskopowe, hydrauliczne, dwustronnego działania zarówno w przednim, jak i tylnym zawieszeniu.

Wyposażenie elektryczne

Akumulator/kwasowo-ołowiowy

Napięcie znamionowe 12 v

Pojemność akumulatora

— dla silników o pojemności 1,1 dm3, 1,3 dm3 i 1,6 dm3 współpracujących z mechaniczną skrzynką biegów 38 A. h

— dla silników o pojemności 1,6 dm3 oraz 1 dm3 współpracujących z.automatyczną skrzynką biegów 44 A •h

— dla silników o pojemności 1,6 dm3 współpracujących z automatyczną skrzynką biegów 55 A.h Masa właściwa elektrolitu     1 ,270… przy temperaturze 25 0C – 1 ,290 g/cm3

Alternator/ Bosch lub Lucas lub Fremsa. [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]

Identyfikacja pojazdu

Rozdzielacz zapłonu/Motorcraft, konwencjonalny, napędzany od wałka rozrządu z mechanicznym

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud rzeszów ganinex otomoto mechanizm zwrotniczy

Przeczytaj też:
Obsługa układu smarowania

Układ smarowania silnika jest mieszany: pod ciśnieniem i rozbryzgowy. Do czynności obsługowych w zakresie prac smarowniczych przy silniku należą: — kontrola poziomu oleju w misce olejowej silnika, wymiana oleju i wkładu filtru oleju. Kontrolę poziomu oleju w misce olejowej silnika zaleca się przeprowadzać raz na tydzień przy małych dziennych przebiegach samochodu lub co 400…500 km […]

Silniki dwusuwowe

Silniki dwusuwowe w samochodach mają zwykle dwa lub trzy cylindry. Uwaga: Działanie silnika dwusuwowego poznamy dokładniej na ruchomym modelu silnika, który można złożyć z kolorowej wycinanki, zamieszczonej na końcu książki. Niewątpliwą zaletą silnika dwusuwowego jest prosta konstrukcja, a zatem i łatwa obsługa. Wadą silnika dwusuwowego jest zwiększone zużycie paliwa w porównaniu do takiej samej mocy […]

Ciecz chłodząca

W samochodach VW układ chłodzenia jest napełniony mieszaniną wody i cieczy chłodzącej VW Gl O, sporządzonej na bazie glikolu. Mieszanina chłodząca wykazuje własności antykorozyjne oraz zapobiega osadzaniu się w układzie chłodzenia związków wapnia. W Polsce dostępną cieczą chłodzącą jest płyn Borygo. Uwaga. Cieczy chłodzących wytwarzanych przez różnych producentów nie wolno mieszać. Przeglądy i obsługi okresowe […]

DevURL
Polecamy rowniez: