Partnerzy serwisu:
Artykul dnia:
Własna elektrownia

Przeznaczeniem akumulatora jest dostarczenie prądu elektrycznego przede wszystkim do urządzeń rozruchowych (rozrusznik, instalacja zapłonowa) oraz do odbiorników prądu podczas postoju samochodu (oświetlenie itp.). W czasie jazdy zapotrzebowanie na prąd jest tak wielkie, że akumulator rozładowałby się całkowicie już po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Każdy samochód ma więc własną elektrownię, wytwarzającą prąd elektryczny. Urządzeniem tym jest prądnica. […]

DevURL

Układ zasilania

Gaźnik

— silników o pojemności 1,1 dm3 i 1,3dm 3/jednogardziełowy, dolnossący, firmy Motorcarft lub dwugardziełowy, dolnossący, firmy Weber

— silników o pojemności 1,6 dm3/dwugardzielowy, dolnossący z automatycznie sterowaną

Wał napędowy/jedno- lub dwuczęściowy z przegubami równobieżnymi i kulowymi zależnie od rodzaju silnika.

Zawieszenie przednie/niezależne na kolumnach zwrotnicowych typu Mac Phersona z pionowo umieszczonym amortyzatorem i sprężyna śrubową, poprzeczny ruch każdego koła jest ograniczony przez wahacze, a wzdłużny drążkiem stabilizatora.

Ustawienie kół przednich/w zależności od typu pojazdu oraz jego zastosowania występują różne wartości kątów ustawienia kół oraz zbieżność.

Zbieżność kół przednich 0…7 m.

Regulacja zbieżności/przez skracanie lub wydłużanie drążków kierowniczych [patrz też: tani przewóz osób do anglii katowice, Na zlecenie otwieranie samochodów warszawa, Poszukiwanie części samochodowych w sieci ]

Kąt pochylenia kół i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy są wielkościami nieregulowanymi i podlegają jedynie sprawdzeniu.

Zawieszenie tylne/sztywne, na resorach piórowych z drążkiem stabilizatora umieszczonym poprzecznie oraz dwoma amortyzatorami teleskopowymi dwustronnego działania umieszczonymi pionowo Ustawienie kół tylnych nie wymaga regulacji.

Ogumienie

Rodzaj ogumienia

Układ hamulcowy/hydrauliczny z korektorem hamowania kół tylnych, dwuobwodowy (pierwszy obwód łączy koła przednie, drugi — tylne)

Hamulce zasadnicze/hamulce bębnowe kół przednich i tylnych lub hamulce tarczowe kół przednich i bębnowe kół tylnych.

 

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Na zlecenie otwieranie samochodów warszawa Poszukiwanie części samochodowych w sieci tani przewóz osób do anglii katowice

Przeczytaj też:
Układ hamulcowy

Podczas okresowej kontroli układu należy: — sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku i w razie potrzeby uzupełnić go. — sprawdzić szczelność przewodów hamulcowych (w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z przewodów należy wymienić go na nowy, a układ odpowietrzyć), — sprawdzić stan nakładek hamulcowych (klocków) hamulców kół przednich (minimalna grubość klocków hamulcowych wynosi I mm), — sprawdzić […]

Regulacja układu hamulcowego

Podczas regulacji jest ważne, by lekki opór, który wyczuwa się na kole po regulacji, był identyczny na obu kołach jednej osi samochodu. Jeżeli po przeprowadzonej regulacji hamulców jałowy ruch pedału jest większy niż 113 jego ruchu całkowitego, a po kilkakrotnym naciśnięciu pedału wyraźnie zmniejsza się (robi się tzw. „wysoki pedał), to należy dokonać odpowietrzenia układu […]

Świece zapłonowe

Dobrej jakości świece zapłonowe o prawidłowo wyregulowanym odstępie elektrod mm) są w zasadzie bezobsługowym elementem silnika samochodowego. Świece te powinny być użytkowane dłużej, niż przez okres odpowiadający przebiegowi samochodu około 15 000 kilometrów. Po takim przebiegu, świece należy wymienić, mimo że zewnętrznie nie są na nich dostrzegalne ślady zużycia. Komplet wykręconych świec, po ich dokładnym […]

DevURL
Polecamy rowniez: