Partnerzy serwisu:
Artykul dnia:
Wywrotka nie obróci sie samoczynnie, gdy ladunek przesuniety jest w tyl, albo gdy ciagnik stoi na wzniesieniu

Wywrotka nie obróci się samoczynnie, gdy ładunek przesunięty jest w tył, albo gdy ciągnik stoi na wzniesieniu. W tym wypadku kierowca może spowodować przechylenie skrzyni nagle hamując z jednoczesnym zwolnieniem zaczepu. Charakterystyczną cechą tego samochodu jest przystosowanie go do jednakowej jazdy zarówno do tyłu, jak i do przodu, w tym celu samochód wyposażony jest w […]

DevURL

Układ zasilania

Gaźnik

— silników o pojemności 1,1 dm3 i 1,3dm 3/jednogardziełowy, dolnossący, firmy Motorcarft lub dwugardziełowy, dolnossący, firmy Weber

— silników o pojemności 1,6 dm3/dwugardzielowy, dolnossący z automatycznie sterowaną

Wał napędowy/jedno- lub dwuczęściowy z przegubami równobieżnymi i kulowymi zależnie od rodzaju silnika.

Zawieszenie przednie/niezależne na kolumnach zwrotnicowych typu Mac Phersona z pionowo umieszczonym amortyzatorem i sprężyna śrubową, poprzeczny ruch każdego koła jest ograniczony przez wahacze, a wzdłużny drążkiem stabilizatora.

Ustawienie kół przednich/w zależności od typu pojazdu oraz jego zastosowania występują różne wartości kątów ustawienia kół oraz zbieżność.

Zbieżność kół przednich 0…7 m.

Regulacja zbieżności/przez skracanie lub wydłużanie drążków kierowniczych [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]

Kąt pochylenia kół i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy są wielkościami nieregulowanymi i podlegają jedynie sprawdzeniu.

Zawieszenie tylne/sztywne, na resorach piórowych z drążkiem stabilizatora umieszczonym poprzecznie oraz dwoma amortyzatorami teleskopowymi dwustronnego działania umieszczonymi pionowo Ustawienie kół tylnych nie wymaga regulacji.

Ogumienie

Rodzaj ogumienia

Układ hamulcowy/hydrauliczny z korektorem hamowania kół tylnych, dwuobwodowy (pierwszy obwód łączy koła przednie, drugi — tylne)

Hamulce zasadnicze/hamulce bębnowe kół przednich i tylnych lub hamulce tarczowe kół przednich i bębnowe kół tylnych.

 

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autorud rzeszów ganinex otomoto mechanizm zwrotniczy

Przeczytaj też:
Skrzynka biegów

W skrzynce biegów włączona jest największa przekładnia (koła zębate) i samochód ma na kołach napędzanych największą siłę napędową. Ten pierwszy bieg włącza się podczas pokonywania dużych oporów jazdy, np. w czasie ruszania z miejsca, w czasie jazdy pod górę, na drodze piaszczystej itp. Zwiększa on również siłę napędową, lecz w stopniu mniejszym (koła zębate) niż […]

Przepływ benzyny

Przepływ benzyny jest wymuszony przez pompę benzyny, napędzaną przez wałek rozrządu silnika. Pompa benzyny działa podobnie jak pompa ssąco-tłocząca, mimo że różni się od niej budową. Zamiast tłoka w pompie benzyny znajduje się elastyczna, ruchoma przepona, wykonana z kilku warstw płótna nasyconego tworzywem lub gumą odporną na działanie benzyny. Porównajmy różne ułożenie przepony. Jeżeli przepona […]

Układ kierowniczy

W regularnych odstępach czasu należy sprawdzać stan połączeń układu, osłon gumowych, obudów przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z elementów należy dokonać jego wymiany. Obwód zapłonowy W czasie okresowych przeglądów technicznych należy sprawdzić następujące elementy: — oczyścić i ustawić prawidłową przerwę między elektrodami świec zapłonowych oraz dokręcić je momentem 3,8 N • m, — oczyścić […]

DevURL
Polecamy rowniez: