Układ zasilania
Gaźnik
— silników o pojemności 1,1 dm3 i 1,3dm 3/jednogardziełowy, dolnossący, firmy Motorcarft lub dwugardziełowy, dolnossący, firmy Weber
— silników o pojemności 1,6 dm3/dwugardzielowy, dolnossący z automatycznie sterowaną
Wał napędowy/jedno- lub dwuczęściowy z przegubami równobieżnymi i kulowymi zależnie od rodzaju silnika.
Zawieszenie przednie/niezależne na kolumnach zwrotnicowych typu Mac Phersona z pionowo umieszczonym amortyzatorem i sprężyna śrubową, poprzeczny ruch każdego koła jest ograniczony przez wahacze, a wzdłużny drążkiem stabilizatora.
Ustawienie kół przednich/w zależności od typu pojazdu oraz jego zastosowania występują różne wartości kątów ustawienia kół oraz zbieżność.
Zbieżność kół przednich 0…7 m.
Regulacja zbieżności/przez skracanie lub wydłużanie drążków kierowniczych [patrz też: ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy, autorud rzeszów ]
Kąt pochylenia kół i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy są wielkościami nieregulowanymi i podlegają jedynie sprawdzeniu.
Zawieszenie tylne/sztywne, na resorach piórowych z drążkiem stabilizatora umieszczonym poprzecznie oraz dwoma amortyzatorami teleskopowymi dwustronnego działania umieszczonymi pionowo Ustawienie kół tylnych nie wymaga regulacji.
Ogumienie
Rodzaj ogumienia
Układ hamulcowy/hydrauliczny z korektorem hamowania kół tylnych, dwuobwodowy (pierwszy obwód łączy koła przednie, drugi — tylne)
Hamulce zasadnicze/hamulce bębnowe kół przednich i tylnych lub hamulce tarczowe kół przednich i bębnowe kół tylnych.
Tags: autorud rzeszów, ganinex otomoto, mechanizm zwrotniczy