Partnerzy serwisu:
Artykul dnia:
Schemat obsługi

Jest on identyczny jak w poprzednio omawianych modelach. Różnice w obsługach okresowych wynikaja z faktu, że istnieje kilka wersji modelu różniących się od siebie wyposażeniem dodatkowym: — klimatyzacją wnętrza pojazdu, — automatyczną skrzynką biegów, — elektronicznym układem zapłonowym, — wspomaganiem układu kierowniczego, — elektronicznym wtryskiem paliwa. W związku z powyższym w skład przeglądu technicznego będą […]

DevURL

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajezdza na baze materialowa, gdzie z silosów jest napelniana materialami skladowymi

W celu przygotowania masy betonowej betoniarka zajeżdża na bazę materiałową, gdzie z silosów jest napełniana materiałami składowymi. Równocześnie zbiornik napełnia się wodą. Napełniona betoniarka przyjeżdża na budowę i w odległości 1,5 + 2,0 kim od miejsca wbudowania masy betonowej doprowadza sie do mieszalnika ustaloną ilość wody, a następnie materiały poddaje się dokładnemu wymieszaniu przez obrót mieszalnika. Po przybyciu na miejsce budowy otwiera się zamknięcie w tyle mieszalnika i ustawia się rynnę rozładunkową, a następnie powoduje się obracanie mieszalnika w kierunku przeciwnym do obrotów mieszania, wskutek czego masa betonowa spada do rynny, która odprowadza masę na miejsce ułożenia. Rynna powinna być nachylona pod kątem od 40 do 55° i obracać się w płaszczyźnie poziomej o kąt zbliżony do 180°. Wielkości charakterystyczne. Wartości liczbowe dla betoniarek typu. Jednostki HMTL3 HMTL4 HMTL2 HM 13 HM 14 HM Niezależnie od samo chodów betoniarek są również W użyciu samochody do przewozu gotowej masy betonowej. Ze względu na ograniczone możliwości ich użycia W stosunku do betoniarek samochodowych stosuje się je coraz rzadziej. Samochody te mają pojemność zbiornika od 0,75 do 4,5 m. W celu mieszania masy betonowej w czasie przewozu, wewnątrz zbiornika znajduje się wał z łopatkami, otrzymujący napęd albo od silnika samochodu, albo od specjalnego silnika. Wał obraca się stosunkowo wolno, z szybkością 4 – 6 obrotów na minutę w celu niedopuszczenia do rozmieszania się składników masy betonowej w czasie przewozu. Masę betonową wyładowuje się przez otwór w tylnej ścianie. [podobne: otomoto żory, otomoto chełm, big autohandel ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: big autohandel otomoto chełm otomoto żory

Przeczytaj też:
Obsługa podwozia

Obsługa sprzęgła — identycznie jak w Fieście (automatycznie regulowany skok jałowy pedału). Obsługa skrzynki biegów — identyczna jak w pozostałych modelach. Obsługa wału napędowego — smarowanie przegubów co 40 000 km smarem (55 g każdy). Tylny most Obsługa tylnego mostu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju po odkręceniu korka przelewowego (rys. 5.3) i ewentualnego uzupełniania […]

Ustawianie rozrządu silnika

W każdym czterosuwowym silniku, prawidłowe ustawienie rozrządu polega na połączeniu ze sobą (np. zębatym paskiem gumowym) koła zębatego osadzonego na wale korbowym silnika z odpowiednio uștawionym kołem zębatym osadzonym na wałku rozrządu. Niekiedy, poza wymienionymi dwoma kołami, w skład przekładni rozrządu wchodzi jeszcze trzecie koło zębate — koło osadzone na wałku przekazującym napęd na aparat […]

Układ hamulowy

Szczęki hamulca można „podejrzeć” przez zakręcane korkami wzierniki umieszczone w tarczy hamulca przymocowanej trwale do elementu zawieszenia. Stosownie do rodzaju nakładek nitowanych lub naprasowanych i ich dopuszczalnej grubości minimalnej, można ocenić wstępnie ich zużycie. [podobne: ganinex pszczyna, big autohandel, otomoto chełm ] Hamulce bębnowe po dłuższym ich użytkowaniu muszą być wyregulowane. Sposób regulacji, mający na celu ustawienie […]

DevURL
Polecamy rowniez: