Artykul dnia:
Regulacja luzu zaworów

Luzy zaworów należy ustawić z maksymalną dokładnością. Zwłaszcza zbyt mały luz zaworu jest groźny w konsekwencji dla samego zaworu. Czynności regulacyjnych należy dokonywać na silniku całkowicie wystudzonym. Wymagane luzy dla silnika zimnego wynoszą: luz na zaworze ssącym — O, 1 5 mm; luz na zaworze wydechowym — 0,25 mm. W silnikach VW 1,5 dm3 zastosowano […]

DevURL

W razie wiekszej odleglosci gotowa mase betonowa mozna przewozic w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe

W razie większej odległości gotową masę betonową można przewozić w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe. Za pomocą tych betoniarek również można produkować masę betonową. Z uwagi na możliwość sporządzenia masy betonowej zarówno tuż przed wyładowaniem, jak i w czasie transportu, betoniarki samochodowe mogą być użyte nawet przy znacznych odległościach wytwórni masy betonowej lub placu materiałowego od miejsca budowy dochodzących do 25 km. Betoniarka właściwa zmontowana jest na specjalnej ramie podstawowej ze stalli profilowej przymocowanej w sposób rozbieralny do podwozia samochodu. Mieszalniki tego rodzaju betoniarek są różnej konstrukcji typu wolno spadowego, najistotniejsze jednak jest to, że wewnątrz mieszalnika przymocowane są do bębna spiralne łopatki, ustawione są one w ten sposób, że przy obracaniu się mieszalnika w jedną stronę następuje mieszanie składników, a przy obracaniu w przeciwną stronę podawanie masy beton owej w kierunku otworu wyładunkowego. Mieszalnik może mieć własny silnik napędowy lub otrzymywać napęd z silnika samochodu. Robocza pojemność mieszalników w przypadku użycia do produkcji masy betonowej waha się w granicach od 0,75 do 3,75 m, przy przewozie gotowej masy betonowej w tych samych betoniarkach robocza pojemność mieszalnika wynosi 1,25 + 5,20 m. Zwykle w betoniarkach samochodowych geometryczna pojemność mieszalnika jest 2,5 + 3 razy większa od roboczej pojemności. Betoniarka jest wyposażona w zbiornik na wodę odpowiedniej wielkości podzielony na dwie części pierwsza część zawiera wodę do sporządzenia masy betonowej, a druga wodę do przepłukiwania mieszalnika po każdym rozładowaniu. Zbiornik z wodą przeznaczoną do zarobienia masy betonowej jest zaopatrzony w dokładny dozator. [patrz też: ganinex otomoto, opel rokicki Warszawa, opel rokicki ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ganinex otomoto opel rokicki wypożyczalnia lamborghini

Przeczytaj też:
Jeszcze za mała siła napedowa?

Jedziemy samochodem po poziomej drodze. Silnik lekko i równo pracuje, a samochód rozwija dużą prędkość. Ale nagle przed nami wzniesienie. Samochód jedzie teraz wolniej, mimo że dodajemy „gazu, a nawet zatrzymuje się. Przydałaby się jeszcze większa siła napędowa. Zdawałoby się, że nic prostszego, wystarczy zmienić przełożenie przekładni głównej i zamiast 1 : 5 dać 1 […]

Ciecz chłodząca

W samochodach VW układ chłodzenia jest napełniony mieszaniną wody i cieczy chłodzącej VW Gl O, sporządzonej na bazie glikolu. Mieszanina chłodząca wykazuje własności antykorozyjne oraz zapobiega osadzaniu się w układzie chłodzenia związków wapnia. W Polsce dostępną cieczą chłodzącą jest płyn Borygo. Uwaga. Cieczy chłodzących wytwarzanych przez różnych producentów nie wolno mieszać. Przeglądy i obsługi okresowe […]

Obsługa układu smarowania

Układ smarowania silnika jest mieszany: pod ciśnieniem i rozbryzgowy. Do czynności obsługowych w zakresie prac smarowniczych przy silniku należą: — kontrola poziomu oleju w misce olejowej silnika, wymiana oleju i wkładu filtru oleju. Kontrolę poziomu oleju w misce olejowej silnika zaleca się przeprowadzać raz na tydzień przy małych dziennych przebiegach samochodu lub co 400…500 km […]

DevURL
Polecamy rowniez: