Artykul dnia:
O gaźniku, który gazu nie wytwarza

Z jednej strony gaźnik połączony jest z rurą ssącą silnika, z drugiej z filtrem powietrza. Filtr powietrza oczyszcza zasysane do gaźnika powietrze, zatrzymując pył i kurz. Ukośna rurka, zwana rozpylaczem, połączona jest z komorą pływakową. Poziom benzyny w tej komorze oraz w rozpylaczu utrzymywany jest stale na takiej samej wysokości, za pomocą metalowego pływaka. Utrzymuje […]

DevURL

W razie wiekszej odleglosci gotowa mase betonowa mozna przewozic w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe

W razie większej odległości gotową masę betonową można przewozić w betoniarkach wbudowanych w podwozie samochodowe. Za pomocą tych betoniarek również można produkować masę betonową. Z uwagi na możliwość sporządzenia masy betonowej zarówno tuż przed wyładowaniem, jak i w czasie transportu, betoniarki samochodowe mogą być użyte nawet przy znacznych odległościach wytwórni masy betonowej lub placu materiałowego od miejsca budowy dochodzących do 25 km. Betoniarka właściwa zmontowana jest na specjalnej ramie podstawowej ze stalli profilowej przymocowanej w sposób rozbieralny do podwozia samochodu. Mieszalniki tego rodzaju betoniarek są różnej konstrukcji typu wolno spadowego, najistotniejsze jednak jest to, że wewnątrz mieszalnika przymocowane są do bębna spiralne łopatki, ustawione są one w ten sposób, że przy obracaniu się mieszalnika w jedną stronę następuje mieszanie składników, a przy obracaniu w przeciwną stronę podawanie masy beton owej w kierunku otworu wyładunkowego. Mieszalnik może mieć własny silnik napędowy lub otrzymywać napęd z silnika samochodu. Robocza pojemność mieszalników w przypadku użycia do produkcji masy betonowej waha się w granicach od 0,75 do 3,75 m, przy przewozie gotowej masy betonowej w tych samych betoniarkach robocza pojemność mieszalnika wynosi 1,25 + 5,20 m. Zwykle w betoniarkach samochodowych geometryczna pojemność mieszalnika jest 2,5 + 3 razy większa od roboczej pojemności. Betoniarka jest wyposażona w zbiornik na wodę odpowiedniej wielkości podzielony na dwie części pierwsza część zawiera wodę do sporządzenia masy betonowej, a druga wodę do przepłukiwania mieszalnika po każdym rozładowaniu. Zbiornik z wodą przeznaczoną do zarobienia masy betonowej jest zaopatrzony w dokładny dozator. [patrz też: ganinex otomoto, opel rokicki Warszawa, opel rokicki ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ganinex otomoto opel rokicki wypożyczalnia lamborghini

Przeczytaj też:
Hamowanie

Efektywność hamowania w danym momencie zależna jest od siły, z jaką kierowca naciska na pedał hamulca. lm większy będzie nacisk na pedał, tym większe będzie ciśnienie płynu w układzie hamulcowym i tym silniej szczęki hamulcowe będą przyciskane do tarczy hamulca.Tarcza hamulca obraca się razem z piastą koła i kołem. Obudowa tłoczków i szczęk hamulcowych jest […]

Budowa samochodowego silnika czterocylindrowego

Cztery cylindry są zamknięte od góry głowicą. Między ściankami cylindrów a kadłubem silnika przepływa woda chłodząca. Przepływa ona również kanałami w głowicy silnika, w której są umieszczone zawory. Tłoki są połączone z korbowodami. Dolne łożyska korbowodowe obejmują korby wału korbowego. Wał korbowy obraca się w łożyskach kadłuba silnika. Do końca wału korbowego przykręcone jest koło […]

Smarowanie silnika

od przebiegu lub czasu eksploatacji została określona przy omawianiu przeglądów i obsług. Korek spustowy oraz wlew oleju Są rozmieszczone podobnie we wszystkich omawianych typach samochodu VW. Moment dokręcania korka spustowego wynosi 30 N • m (także w samochodzie VW Golf Diesel). Pojemność głównego filtru wynosi 0,5 dm3 (oznacza to, że podczas wymiany oleju i filtru […]

DevURL
Polecamy rowniez: