Partnerzy serwisu:


Artykul dnia:
O gaźniku, który gazu nie wytwarza

Z jednej strony gaźnik połączony jest z rurą ssącą silnika, z drugiej z filtrem powietrza. Filtr powietrza oczyszcza zasysane do gaźnika powietrze, zatrzymując pył i kurz. Ukośna rurka, zwana rozpylaczem, połączona jest z komorą pływakową. Poziom benzyny w tej komorze oraz w rozpylaczu utrzymywany jest stale na takiej samej wysokości, za pomocą metalowego pływaka. Utrzymuje […]

DevURL

W tylnej czesci ramy zbiornika znajduje sie pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki

W tylnej części ramy zbiornika znajduje się pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki. Na pomoście jest umieszczona pompa wraz z silnikiem napędowym, przewodami i rozpylaczami. Właściwe urządzenie do skrapiania zamocowane jest poniżej pomostu operatora. Składa się ono ze wspornikowych odcinków rur zaopatrzonych w szereg rozpylaczy. Rury te są różnej długości, od której zależy szerokość spryskiwania nawierzchni bitumem. Skrapiarek używa się przy wykonywaniu następujących czynności: 1) napełnianie zbiornika przez otwór włazowy z wyższych poziomów pod wpływem działania siły ciężkości, 2) napełnianie zbiornika bitumem z niższych poziomów za pomocą pompy tłoczącej i zbrojonych węży, 3) opróżnianie zbiornika (cysterny) otworem upustowym pod własnym ciężarem bitumu, 4) opróżnianie zbiornika za pomocą pompy przy przelewaniu bitumu do zbiornika wyżej położonego, 5) przepompowywanie bitumu z jednego zbiornika do drugiego z pominięciem zbiornika skrapiarki, 6) skrapianie nawierzchni przy użyciu zamocowanych rur z rozpylaczami 7) skrapianie ręczne za pośrednictwem zamocowanego węża zbrojnego i spryskiwacza ręcznego, 8) opróżnianie przewodów z resztek bitumu po zakończeniu pracy Zasadnicza praca skrapiarki polega na skropieniu nawierzchni drogowej warstwą bitumu jednakowej grubości, co określa się ilością litrów bitumu na m. Przy ustalonej szerokości skrapiania wynoszącej 1 metrów regulowanie ilości bitumu p litrów na m2, czyli dozowanie bitumu w skrapiarkach samochodowych można dokonywać: a) szybkością jazdy samochodu w minutę, b) wydajnością pompy G w l/minutę, Wielkości wyżej podane są związane między sobą zależnością: G=v1p [podobne: wypożyczalnia lamborghini, olx człuchów, autokomis cigacice ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: autokomis cigacice olx człuchów wypożyczalnia lamborghini

Przeczytaj też:
Wsiadamy do samochodu

Jeszcze przed 100 laty nie istniały samochody w naszym dzisiejszym zrozumieniu. Nieliczne pojazdy, zwane wówczas dyliżansami lub lokomotywami, budziły nie tyle zaciekawienie ile przerażenie. Nie każdy mógł taki pojazd prowadzić. Trzeba było być po prostu mechanikiem znającym się na wszystkich skomplikowanych mechanizmach. Pierwsze przepisy ruchu drogowego nakazywały, aby samochód nie przekraczał prędkości 6 kilometrów na […]

Podstawowe zespoły

Samochody oglądamy zwykle z zewnątrz, widzimy ich nadwozia i to najczęściej z boku. Spróbujmy jednak zdjąć nadwozie i popatrzmy, jak rozmieszczone są mechanizmy podwozia. Samochód rozdzielony na dwa podstawowe zespoły: na podłodze stoi podwozie samochodu, a nad nim uniesione pionowo do góry nadwozie. Poszczególne elementy podwozia są w rzeczywistości podwieszone, przymocowane pod nadwoziem. Pudło nadwozia […]

Akumulator

Akumulator można doładowywać tylko prądem stalym. W tym celu w prądnicy prądu zmiennego (alternatorze) umieszczony jest prostownik. Na przewodach wyprowadzonych z alternatora otrzymuje się wtedy prąd stały. Niektóre samochody mają prądnice wytwarzające bezpośrednio prąd stały. Zasada działania prądnicy prądu słalego jest podobna do działania prądnicy prądu zmiennego. Różnica polega na sposobie odprowadzenia prądu na szczotki. […]

DevURL
Polecamy rowniez: