Partnerzy serwisu:
Artykul dnia:
Filtry powietrza

W samochodach VW znalazły zastosowanie różne typy filtrów powietrza. Wszystkie te filtry łączą wspólne cechy: są to filtry suche z wymiennym wkładem. Czynności obsługowe ze strony użytkownika ograniczają się do wymiany wkładu filtrującego, po określonym przebiegu lub tylko oczyszczeniu tego wkładu, dokładnego oczyszczenia obudowy filtru i przewodów ssawnych, przy okazji wymiany wkładu oraz przestawienia rury […]

DevURL

W tylnej czesci ramy zbiornika znajduje sie pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki

W tylnej części ramy zbiornika znajduje się pomost przeznaczony dla operatora skrapiarki. Na pomoście jest umieszczona pompa wraz z silnikiem napędowym, przewodami i rozpylaczami. Właściwe urządzenie do skrapiania zamocowane jest poniżej pomostu operatora. Składa się ono ze wspornikowych odcinków rur zaopatrzonych w szereg rozpylaczy. Rury te są różnej długości, od której zależy szerokość spryskiwania nawierzchni bitumem. Skrapiarek używa się przy wykonywaniu następujących czynności: 1) napełnianie zbiornika przez otwór włazowy z wyższych poziomów pod wpływem działania siły ciężkości, 2) napełnianie zbiornika bitumem z niższych poziomów za pomocą pompy tłoczącej i zbrojonych węży, 3) opróżnianie zbiornika (cysterny) otworem upustowym pod własnym ciężarem bitumu, 4) opróżnianie zbiornika za pomocą pompy przy przelewaniu bitumu do zbiornika wyżej położonego, 5) przepompowywanie bitumu z jednego zbiornika do drugiego z pominięciem zbiornika skrapiarki, 6) skrapianie nawierzchni przy użyciu zamocowanych rur z rozpylaczami 7) skrapianie ręczne za pośrednictwem zamocowanego węża zbrojnego i spryskiwacza ręcznego, 8) opróżnianie przewodów z resztek bitumu po zakończeniu pracy Zasadnicza praca skrapiarki polega na skropieniu nawierzchni drogowej warstwą bitumu jednakowej grubości, co określa się ilością litrów bitumu na m. Przy ustalonej szerokości skrapiania wynoszącej 1 metrów regulowanie ilości bitumu p litrów na m2, czyli dozowanie bitumu w skrapiarkach samochodowych można dokonywać: a) szybkością jazdy samochodu w minutę, b) wydajnością pompy G w l/minutę, Wielkości wyżej podane są związane między sobą zależnością: G=v1p [podobne: wypożyczalnia samochodów Warszawa, oklejanie samochodów, Wynajem aut Poznań ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: oklejanie samochodów Wynajem aut Poznań wypożyczalnia samochodów Warszawa

Przeczytaj też:
Przekładnia kierownicza

Po dłuższym okresie eksploatowania samochodu układ kierowniczy może wykazywać nadmierne luzy objawiające się znacznym ruchem jałowym koła kierownicy. Przyczyną tego może być nadmierne zużycie sworzni kulistych w mechanizmie zwrotniczym lub luzy w przekładni kierowniczej. Nadmiernie zużyte sworznie kuliste należy wymienić na nowe, zlecając wykonanie tej czynności stacji obsługi. Luzy w przekładni kierowniczej można usunąć we […]

Regulacja układu hamulcowego

Podczas regulacji jest ważne, by lekki opór, który wyczuwa się na kole po regulacji, był identyczny na obu kołach jednej osi samochodu. Jeżeli po przeprowadzonej regulacji hamulców jałowy ruch pedału jest większy niż 113 jego ruchu całkowitego, a po kilkakrotnym naciśnięciu pedału wyraźnie zmniejsza się (robi się tzw. „wysoki pedał), to należy dokonać odpowietrzenia układu […]

Układ napędowy

Zaletą układu jest racjonalne wykorzystanie przestrzeni pod pokrywą silnika przy równoczesnym łatwym dostępie do elementów wymagających obsługi. Jak zwiększyć moc silnika? Niestety takiego urządzenia, które zwiększałoby moc silnika bez wprowadzania w nim zmian konstrukcyjnych, nie udało się zbudować. Jeżeli nie możemy zwiększyć mocy, to spróbujmy zwiększyć siłę napędową na kołach. Wyjaśnimy taką możliwość na następującym […]

DevURL
Polecamy rowniez: