Partnerzy serwisu:
Miałem ostatnio dylemat w postaci wyboru odpowiedniego płynu do chłodniczy - tutaj moje spostrzeżenia na ten temat

Artykul dnia:
Oświetlenie w samochodzie

Działanie żarówki elektrycznej jest powszechnie znane. Energia elektryczna rozgrzewa włókno żarówki, a to z kolei wysyła promienie świetlne. W każdym samochodzie jest wbudowanych kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt różnych żarówek. Służą one m. in. do oświetlenia wnętrza samochodu, oświetlenia tablicy wskaźników, bagażnika itp. Aby żarówka świeciła, należy włączyć ją w obwód zamknięty ze źródłem prądu. Prąd […]

DevURL

Wywrotka nie obróci sie samoczynnie, gdy ladunek przesuniety jest w tyl, albo gdy ciagnik stoi na wzniesieniu

Wywrotka nie obróci się samoczynnie, gdy ładunek przesunięty jest w tył, albo gdy ciągnik stoi na wzniesieniu. W tym wypadku kierowca może spowodować przechylenie skrzyni nagle hamując z jednoczesnym zwolnieniem zaczepu. Charakterystyczną cechą tego samochodu jest przystosowanie go do jednakowej jazdy zarówno do tyłu, jak i do przodu, w tym celu samochód wyposażony jest w podwójne kolo kierownicze, a siedzenie kierowcy w łatwy sposób zmienia położenie co 180°, wskutek czego kierowca zawsze siedzi twarzą w kierunku jazdy. W wywrotkach o przechylaniu skrzyni za pomocą specjalnego urządzenia, można wyróżnić mechanizmy o napędzie mechanicznym, jest jednak bardzo uciążliwy przy rozwożeniu materiałów wzdłuż trasy drogi, np. przy składowaniu ich na poboczach, gdyż wymaga manewrowania samochodem w celu ustawienia do rozładowania prostopadle do osi drogi. Niewątpliwie najdogodniejsze wywrotki są typu trzeciego, gdyż umożliwiają wyładowanie materia ów w dowolnym kierunku, z wyjątkiem do przodu, jednak ujemną stroną tego typu wywrotek jest bardziej skomplikowany mechanizm przechylania skrzyni i wyższe położenie jej dna, co przy ładowaniu wymaga podnoszenia materiałów na większą wysokość. Konstrukcja mechanizmu W samochodach starszej konstrukcji przechylenia skrzyni składa się z zespołu kół zębatych zaczepionych o zębatkę łukową połączoną przegubowo z beleczkami stanowiącymi podstawę skrzyni samochodu. Koła zębate mogą być wprowadzane w ruch za pośrednictwem korby o ręcznym napędzie, bądź też o napędzie mechanicznym przekazywanym z silnika samochodu. [więcej w: lamborghini wypożyczalnia, ganinex pszczyna, otomoto żory ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ganinex pszczyna lamborghini wypożyczalnia otomoto żory

Przeczytaj też:
Katalogi samochodowe

Przeglądając katalogi, oferty kupna samochodów w serwisach, czy ogłoszenia o sprzedaży aut w sieci zwracamy uwagę na kilka aspektów wymarzonego pojazdu, takich jak: marka, rocznik, silnik, wygląd zewnętrzny, stan opon i ilość zużycia paliwa. Ostatni parametr jest szczególnie istotny dla użytkownika. Od niego zależy, na jaką odległość właściciel będzie jeździł, ile pieniędzy wyda na utrzymanie […]

Układ kierowniczy

Przekładnia kierownicza/zębatkowa Minimalny promień skrętu/4,76 m (4,63 m n— modele sportowe} Amortyzatory/teleskopowe, hydrauliczne, dwustronnego działania zarówno w przednim, jak i tylnym zawieszeniu. Wyposażenie elektryczne Akumulator/kwasowo-ołowiowy Napięcie znamionowe 12 v Pojemność akumulatora — dla silników o pojemności 1,1 dm3, 1,3 dm3 i 1,6 dm3 współpracujących z mechaniczną skrzynką biegów 38 A. h — dla silników o […]

Ustawianie rozrządu silników VW 1,5 dm3

Zluzować nakrętkę blokującą położenie alternatora. Przesunąć alternator w celu zdjęcia paska klinowego. Zdjąć pasek. Zdjąć blaszaną obudowę przekładni rozrządu. Zluzować śrubę blokującą koło napinające. Koło obrócić na mimośrodzie, do pozycji umożliwiającej założenie paska zębatego na koła przekładni rozrządu. Odkręcić (kluczem do świec) korek wziernika umieszczonego w obudowie sprzęgła (z góry, od strony skrzynki biegów). Obrócić […]

DevURL
Polecamy rowniez: