Partnerzy serwisu:


Artykul dnia:
Wymiana klocków hamulcowych kół przednich

Kolejność postępowania jest następująca: poluzować śruby kół przednich, podnieść samochód, wyjąć zawleczki z prowadników, — stosując niewielki nacisk na korpus „w kierunku sprężyn wysunąć prowadniki zacisku, wyjąć zacisk, wymontować klocki hamulca, — zamontować nowe klocki, zwrócić uwagę, czy powierzchnie prowadników, tarcz oraz zacisku są czyste, — zamontować prowadniki oraz nowe zawleczki, — założyć koła i […]

DevURL

Wywrotka nie obróci sie samoczynnie, gdy ladunek przesuniety jest w tyl, albo gdy ciagnik stoi na wzniesieniu

Wywrotka nie obróci się samoczynnie, gdy ładunek przesunięty jest w tył, albo gdy ciągnik stoi na wzniesieniu. W tym wypadku kierowca może spowodować przechylenie skrzyni nagle hamując z jednoczesnym zwolnieniem zaczepu. Charakterystyczną cechą tego samochodu jest przystosowanie go do jednakowej jazdy zarówno do tyłu, jak i do przodu, w tym celu samochód wyposażony jest w podwójne kolo kierownicze, a siedzenie kierowcy w łatwy sposób zmienia położenie co 180°, wskutek czego kierowca zawsze siedzi twarzą w kierunku jazdy. W wywrotkach o przechylaniu skrzyni za pomocą specjalnego urządzenia, można wyróżnić mechanizmy o napędzie mechanicznym, jest jednak bardzo uciążliwy przy rozwożeniu materiałów wzdłuż trasy drogi, np. przy składowaniu ich na poboczach, gdyż wymaga manewrowania samochodem w celu ustawienia do rozładowania prostopadle do osi drogi. Niewątpliwie najdogodniejsze wywrotki są typu trzeciego, gdyż umożliwiają wyładowanie materia ów w dowolnym kierunku, z wyjątkiem do przodu, jednak ujemną stroną tego typu wywrotek jest bardziej skomplikowany mechanizm przechylania skrzyni i wyższe położenie jej dna, co przy ładowaniu wymaga podnoszenia materiałów na większą wysokość. Konstrukcja mechanizmu W samochodach starszej konstrukcji przechylenia skrzyni składa się z zespołu kół zębatych zaczepionych o zębatkę łukową połączoną przegubowo z beleczkami stanowiącymi podstawę skrzyni samochodu. Koła zębate mogą być wprowadzane w ruch za pośrednictwem korby o ręcznym napędzie, bądź też o napędzie mechanicznym przekazywanym z silnika samochodu. [więcej w: lamborghini wypożyczalnia, ganinex pszczyna, otomoto żory ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: ganinex pszczyna lamborghini wypożyczalnia otomoto żory

Przeczytaj też:
Suw trzeci – praca

W momencie gdy tłok przesunął się do najwyższego punktu, na elektrodach świecy zapłonowej (wkręconej w głowicę silnika) przeskakuje iskra elektryczna. Sprężona w komorze spalania mieszanka paliwowa zapala się od tej iskry i następuje wybuch. Ogromne ciśnienie rozprężających się gazów powoduje przesunięcie się tłoka z góry w dół. Tłok, jak poprzednio, poprzez korbowód działa na korbę […]

Jeszcze za mała siła napedowa?

Jedziemy samochodem po poziomej drodze. Silnik lekko i równo pracuje, a samochód rozwija dużą prędkość. Ale nagle przed nami wzniesienie. Samochód jedzie teraz wolniej, mimo że dodajemy „gazu, a nawet zatrzymuje się. Przydałaby się jeszcze większa siła napędowa. Zdawałoby się, że nic prostszego, wystarczy zmienić przełożenie przekładni głównej i zamiast 1 : 5 dać 1 […]

Regulacja ustawienia kół przednich

Ustawienie kół przednich: kąt pochylenia koła, kat pochylenia sworznia zwrotnicy oraz zbieżność kół ma bardzo duży wpływ na trwałość opon i stateczność samochodu podczas jazdy. Kąt pochylenia koła powinien zawierać się w granicach —003030; różnica kątów pochylenia prawego i lewego koła nie powinna przekraczać 00 30. Kąt pochylenia dolnego końca sworznia powinien wynosić 00; różnica […]

DevURL
Polecamy rowniez: